vandefrische Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Heeft iemand van jullie ervaring met de scuttles van "Schwarzweisskeramik"? Tot nu toe ben ik aan het kloppen in zo´n suffe Zweedse soepkom, dit werkt eigenlijk goed, maar ziet er toch een beetje dommig uit in de badkamer. Ik ben benieuwd. http://www.schwarzweisskeramik.de/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
karaqz Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Voor een scuttle wel erg klein of lijkt dat? Of die kwast in de onderste foto is klein. Of de handen van die gast in de 2de foto zijn enorm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Heeft iemand van jullie ervaring met de scuttles van "Schwarzweisskeramik"? Heb er twee gehad, de XL en de S. De grootste heb ik weggedaan omdat hij voor mij persoonlijk te diep was, met borstels die een kort handvat hebben zit je dan al snel tegen de wanden aan te klotsen. Dan een S gekocht en die bevalt me uitermate goed, is even breed maar minder diep en niet zo'n onwijs groot handvat erop. Houd de warmte heel erg lang vast (ik laat hem vollopen met warm water in het reservoir en in het midden, na een paar minuten giet ik hem leeg en vul dan enkel het reservoir) Na een scheerbeurt van gezicht en hoofd is het resterende schuim nog mooi warm. Kleine tip je kan altijd vragen aan Ansgar of hij er niet eentje heeft met een klein foutje, die zijn vaak een stuk goedkoper. [bBvideo 560,340] [/bBvideo] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowmiss Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Goede tip even onthouden die aan Sinterklaas door te geven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bert Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Ik denk wel dat deze scuttle net wat extra geeft aan het scheren. Het zal met name zal het fijn zijn om in de winter dat lekkere warme zeep op je gezicht te voelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts