Kogel Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Jaren terug vond ik als 16 jarige jongen dit mes. Dat is 29 jaar geleden. Destijds met mijn opa er dit van gemaakt. Hoes ook zelf gemaakt van karton omspannen met leer. Nooit mee geschoren maar moet maar eens gebeuren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Zonde dat je dit dingetje al die jaren hebt laten liggen. Ik hoop dat je je Opa anders dan in gedachten nog kunt informeren over de behaalde scheerresultaten! J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Inderdaad hoog tijd om in gebruik te nemen, wat vliegt de tijd hé. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kogel Posted April 16, 2014 Author Share Posted April 16, 2014 Hij is vier jaar geleden op 97 jaar heengegaan. En hij laat vele mooie gedachten bij mij achter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 16, 2014 Share Posted April 16, 2014 Niks fijner dan te scheren met spullen die van pa of een overgrootvader zijn geweest. Ik scheren met dat mooie mes. Bij elke haal zal je aan hem denken have fun met het mes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts