vandefrische Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Waarde heren, sinds ongeveer een half jaar ben ik ook een overtuigd DE-scheerder(maar nog steeds voor mijn gevoel een rookie). Behalve het feit dat ik het scheren (toen nog cartridge) iedere morgen als een noodzakelijk kwaad beschouwde, irriteerden me de reclames van de Gilette/Wilkinsin-fabrieken mateloos. Zoals het leven in al zijn toeval wil, struikelde ik in het internet over "bluebeards revenge". Vraag aub niet waarnaar ik op dat moment gezocht heb; ik zou het niet weten .Feit blijft, dat ik de marketingcampagne van deze firma leuk vond, en gewoon impulsief besteld heb (van kwast tot mes; de hele flikkerse bende). Een openbaring!! Scheren kan leuk zijn! Uiteraard is er in de loop der maanden het eea bijgekomen; proraso; floids, cella, klar kabinett, kwast,, mes, etc. Mijn vrouw vindt deze vorm van "freizeitsbeschäftigung" niet onaangenaam; blijkbaar stink ik iets minder . Sinds ong. 2 weken lees ik mee op dit Forum, en heb me aangemeld (ook al weer veel geleerd). Mochten er spel/taalfouten zijn--bitte um Entschuldigung--; ik woon en werk al weer 25 jaar in Duitschland. Veel groeten naar NL. P.S. Ik ben bang, deze "hobby" dreigt uit de klauwen te gaan lopen, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reza Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Welkom en veel scheer/lees plezier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Welkom! En om je uit de droom te helpen: deze hobby gaat uit de klauwen en in de papieren lopen Link to comment Share on other sites More sharing options...
vandefrische Posted April 11, 2014 Author Share Posted April 11, 2014 Welkom! En om je uit de droom te helpen: deze hobby gaat uit de klauwen en in de papieren lopen Gelukkig Maar; ik was er al niet bang voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoppel Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Welkom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 welkom op het forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Wilkom herr vandefrische und viel spass. En maak je geen zorgen, ik denk dat je Nederlands beter is als ons Duits Link to comment Share on other sites More sharing options...
karaqz Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Welkom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Hoi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Van harte welkom! En ook namens mij de geruststelling: deze hobby GAAT uit de klauwen lopen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Welkom en veel plezier hier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Welkom hier Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 Welkom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted April 12, 2014 Share Posted April 12, 2014 Welkom en veel plezier met het,voor jouw, nieuwe scheren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mars Posted April 12, 2014 Share Posted April 12, 2014 Welkom Herr Von Frisch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffel Posted April 12, 2014 Share Posted April 12, 2014 Welkom op het forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 12, 2014 Share Posted April 12, 2014 Welkom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 Welkom Link to comment Share on other sites More sharing options...
YdieresiS Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Welkom en goed om te horen dat het DE scheren je erg bevalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
baardaap Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Welkom! veel plezier Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Ha Rookie!. Fijn dat je lid van de club bent geworden. En voor wat betreft het verzoek om soelaas: "Mochten er spel/taalfouten zijn--bitte um Entschuldigung", daar rekenen we gewoon mit ab! Ik plaag je. J Link to comment Share on other sites More sharing options...
vandefrische Posted November 30, 2014 Author Share Posted November 30, 2014 Een dik jaar verder sinds begin de-scheren. Behalve het ´s-morgens heel ontspannen aan de dag beginnen, heeft het wel voor wat occupatieproblemen in de badkamer gezorgd. Mijn wederhelft vind het eigenlijk wel leuk, maar ze kijkt me toch af en toe wat meewarig aan. Sic! Link to comment Share on other sites More sharing options...
3gor4 Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 Ook van mijn - aan de late kant - een hartelijke welkom. Maar dat is nog eens een volle scheerhoekje!! [FLUSHED FACE] Mooie verzameling hoor en ga vooral zo door [GRINNING FACE WITH SMILING EYES] Link to comment Share on other sites More sharing options...
vandefrische Posted November 30, 2014 Author Share Posted November 30, 2014 Gek hoor dat ze je af en tie zo aankijkt de andere muur is voor haar of heeft ze een heeel klein kastje. Het wordt naar verhouding verdeeld. Zij is 154 cm groot, en ik 194 cm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 Gek hoor dat ze je af en tie zo aankijkt de andere muur is voor haar of heeft ze een heeel klein kastje. Het wordt naar verhouding verdeeld. Zij is 154 cm groot, en ik 194 cm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts