Jump to content

rookie

vandefrische

Recommended Posts

Waarde heren,

sinds ongeveer een half jaar ben ik ook een overtuigd DE-scheerder(maar nog steeds voor mijn gevoel een rookie). Behalve het feit dat ik het scheren (toen nog cartridge) iedere morgen als een noodzakelijk kwaad beschouwde, irriteerden me de reclames van de Gilette/Wilkinsin-fabrieken mateloos. Zoals het leven in al zijn toeval wil, struikelde ik in het internet over "bluebeards revenge". Vraag aub niet waarnaar ik op dat moment gezocht heb; ik zou het niet weten :D .Feit blijft, dat ik de marketingcampagne van deze firma leuk vond, en gewoon impulsief besteld heb (van kwast tot mes; de hele flikkerse bende). Een openbaring!! Scheren kan leuk zijn!

Uiteraard is er in de loop der maanden het eea bijgekomen; proraso; floids, cella, klar kabinett, kwast,, mes, etc.

Mijn vrouw vindt deze vorm van "freizeitsbeschäftigung" niet onaangenaam; blijkbaar stink ik iets minder :D .

Sinds ong. 2 weken lees ik mee op dit Forum, en heb me aangemeld (ook al weer veel geleerd).

Mochten er spel/taalfouten zijn--bitte um Entschuldigung--; ik woon en werk al weer 25 jaar in Duitschland.

Veel groeten naar NL.

P.S. Ik ben bang, deze "hobby" dreigt uit de klauwen te gaan lopen,

• 7 months later...

Een dik jaar verder sinds begin de-scheren. Behalve het ´s-morgens heel ontspannen aan de dag beginnen, heeft het wel voor wat occupatieproblemen in de badkamer gezorgd. Mijn wederhelft vind het eigenlijk wel leuk, maar ze kijkt me toch af en toe wat meewarig aan. Sic!

BI5Lcy.jpg