joostmoree Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 (edited) Ik had gisteren niet veel tijd om te schrijven. Daarnaast frustratie dat twee berichten van bijna ieder een A-4tje, - ik pleeg een bericht eerst als Word document te schrijven en daarna te kopiëren in deze site hetgeen ik niet deed - gewoon verdampten omdat ik niet aangemeld/ingelogd zou zijn. Vanavond ook weinig tijd om te schrijven. Toch van een positieve ervaring laten blijken. Met de plaatjes wil ik benadrukken wat ik bedoel met een "Keen Edge". Deze keer geen litteraire oefeningen maar gewoon plat. Mijn double belly zwaar geëtste Brian Brown. Na de 10K de Nakayama. En daarna de schone strop. Dit wordt een feestje morgenvroeg! Ik zal aan jullie denken! J Edited April 7, 2014 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted April 7, 2014 Author Share Posted April 7, 2014 vervolg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 Ik had gisteren niet veel tijd om te schrijven. Vanavond ook weinig tijd om te schrijven. Gepensioneerden lijken nog minder tijd te hebben dan werkende mensen, ik kom uren tekort in een dag. Altijd tekst opslaan vooral als het meer is als een paar regels, al te vaak is het me gebeurd dat het misliep en dan heb je vaak ook geen zin meer om het allemaal nog eens te hertikken. Dit wordt een feestje morgenvroeg! Ik zal aan jullie denken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 Zo'n double belly blijft toch een bijzonder mes om te zien. Mooi hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 Afgezien van het vijlwerk ( wat ik niet goed kan zien vanwege de focus op het blad) een bijzonder mes om te zien! Voor ik een post verstuur, kopieer ik altijd eerst hetgeen ik wil versturen. Op een normale computer dan welteverstaan, op mijn mobiel laat ik dat achterwege. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted April 13, 2014 Author Share Posted April 13, 2014 Marcel, ter aanvulling nog een plaatje waarop het vijlwerk te zien is. J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts