Jump to content

Keen edge; tussendoortje

joostmoree

Recommended Posts

Ik had gisteren niet veel tijd om te schrijven. Daarnaast frustratie dat twee berichten van bijna ieder een A-4tje, - ik pleeg een bericht eerst als Word document te schrijven en daarna te kopiëren in deze site hetgeen ik niet deed - gewoon verdampten omdat ik niet aangemeld/ingelogd zou zijn.

Vanavond ook weinig tijd om te schrijven.

Toch van een positieve ervaring laten blijken.

Met de plaatjes wil ik benadrukken wat ik bedoel met een "Keen Edge". Deze keer geen litteraire oefeningen maar gewoon plat.

Mijn double belly zwaar geëtste Brian Brown. Na de 10K de Nakayama. En daarna de schone strop. Dit wordt een feestje morgenvroeg! Ik zal aan jullie denken!

J

Edited by Guest

Ik had gisteren niet veel tijd om te schrijven.

Vanavond ook weinig tijd om te schrijven.

Gepensioneerden lijken nog minder tijd te hebben dan werkende mensen, ik kom uren tekort in een dag. Altijd tekst opslaan vooral als het meer is als een paar regels, al te vaak is het me gebeurd dat het misliep en dan heb je vaak ook geen zin meer om het allemaal nog eens te hertikken.

Dit wordt een feestje morgenvroeg! Ik zal aan jullie denken!

rizkikhaizir101.gif

Afgezien van het vijlwerk ( wat ik niet goed kan zien vanwege de focus op het blad) een bijzonder mes om te zien!

Voor ik een post verstuur, kopieer ik altijd eerst hetgeen ik wil versturen. Op een normale computer dan welteverstaan, op mijn mobiel laat ik dat achterwege.