efsk Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Soms zie je een gat in de markt: http://multirazor.de/produkt.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ren0W Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Vraag me af of dat werkt. Je krijgt toch nooit het haar eruit gespoeld? Link to comment Share on other sites More sharing options...
karaqz Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Je gaat toch ook gewoon veel te hard duwen? Volgens mij is dat heel veel au. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nix13 Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Ach met dat druk zetten zal het wel meevallen, is volgens mij een mach86 mesje. En die kunnen best wat druk hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Enjoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
bert Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Ik ben nog steeds op zoek naar een goede en makkelijke manier om zelf je rug te ontharen. Dit lijkt mij geen goede optie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 Gewoon je partner wat hars op je rug laten smeren. Komt helemaal goed op die manier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kogel Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 Enjoy Blijft een mooie vent Geofatboy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henkiepenkie Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 Bij de Action voor weinig een onkruidverdelger op gas met lange steel en piezo onsteking. Werkt d.m.v een vlam en is ook effectief om haar te verwijderen Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted April 8, 2014 Author Share Posted April 8, 2014 Bij de Action voor weinig een onkruidverdelger op gas met lange steel en piezo onsteking. Werkt d.m.v een vlam en is ook effectief om haar te verwijderen Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Dan moeten ze gelijk een scheerkwast met een HEEL lang handvat maken, anders krijg je je rug niet ingezeept . En probeer daar maar eens mee te bowllatheren Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted April 9, 2014 Author Share Posted April 9, 2014 Dan moeten ze gelijk een scheerkwast met een HEEL lang handvat maken, anders krijg je je rug niet ingezeept . En probeer daar maar eens mee te bowllatheren Gewoon in de badkuip. Voor mn rug heb ik sowieso meer schuim nodig dan voor het gezicht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts