Jump to content

nederlandse producten

dan79

Recommended Posts

Hier een video die ik gemaakt heb. Hierin bespreek ik vooral beginnersproducten maar ook producten die je zoal op de Nederlandse markt tegenkomt bij je drogist of supermarkt.

[bBvideo 560,340]

[/bBvideo]

Helaas twee Kalisvaart drogisterijen langs geweest en ze hebben geen Timor krabber. Ook niet in de computer of via het boek van de groothandel te bestellen. Iets zegt me dat ik die andere drie niet hoef te proberen ;)

Helaas twee Kalisvaart drogisterijen langs geweest en ze hebben geen Timor krabber. Ook niet in de computer of via het boek van de groothandel te bestellen. Iets zegt me dat ik die andere drie niet hoef te proberen ;)

Hier verkopen ze die bij de DA. Dus daar kan je ook nog kijken.

Raar want hier in Zoetermeer hebben ze die Timor krabbers wel(aan de kassa) hangt bij de andere mesjes. Hier in Zoetermeer hebben ze nog 1 hangen zag ik gisteren.

Ik ging er vanuit dat ze die overal wel hadden. Ook vreemd dat ze die niet in het groothandelboek hebben staan, ik ga vd week eens vragen bij mijn Kalisvaartdrogist in Zoetermeer hoe dat zit. want ze moeten die dingen toch ergens besteld hebben?

Ze verkopen ook de Timor DE mesjes namelijk.

This needs some investigation ;)

Hey, wist niet dat jij ook in Zoetermeer woont. We zijn hier goed vertegenwoordigd dan :D

"Onze" kalisvaart zit toch in Seghwaert?

Toch maar eens een kijkje nemen dan...

Hoi Stadsgenoot,

In Seghwaert ken ik geen kalisvaartvestiging. Maar in Meerzicht zit er in ieder geval 1, en dat is de kalisvaartdrogist waar ze deze timor krabber aan de kassa verkopen(hangt rechts vd kassa)

Al 2 traditionele natscheerders in Zoetermeer. Uiteraard kom ik soms in andere winkelcentra in Zoetermeer als ze daar specifieke winkels of drogisten hebben die een bepaald product verkopen.

Donny (niet zoveel aanwezig) en volgens mij ook Dickydick komen ook uit Zoetermeer.

Misschien is die in Seghwaert dan toch een andere.

Zit die Kalisvaart dan bij de c1000 of tegenover Zinn?

(Ik weet dat er twee drogisten zitten/zaten, maar weet niet wie wie is....)

Voor uitgebreid assortiment Proraso: DIO Noordhove

Voor Tabac en kwasten van VP (Leonhardy) en wat andere spulletjes: DIO Dorpsstraat.

Donny (niet zoveel aanwezig) en volgens mij ook Dickydick komen ook uit Zoetermeer.

Misschien is die in Seghwaert dan toch een andere.

Zit die Kalisvaart dan bij de c1000 of tegenover Zinn?

(Ik weet dat er twee drogisten zitten/zaten, maar weet niet wie wie is....)

Voor uitgebreid assortiment Proraso: DIO Noordhove

Voor Tabac en kwasten van VP (Leonhardy) en wat andere spulletjes: DIO Dorpsstraat.

Hoi Marco, Nee die tegenover de Zinn is de etos, maar daarnaast(op zich apart 2 concurrenten naast elkaar) zit de kalisvaart, alleen kijk je vanaf de kant van de etos tegen de zijkant van de kalisvaart aan, en zit de ingang van de kalisvaart tegenover een indisch afhaaltentje. ;)

Iemand ooit timor krabber gekocht bij de dio.

Zo ja hangen die bij de kassa of in het schap?

Ik ben al naar 2 Dio drogisten geweest maar ik vind er geen.

Ik heb er nooit een gekocht maar ik heb op een forum gelezen dat iemand er om moest vragen bij de Etos en dat die toen uit een la gehaald werd. Dus ik zou het gewoon vragen, als ze het niet weten dan hebben ze het niet ;)

Ik zal eens wat rondvragen, vandaag ook wat Turkse supermarkten bezocht.

Alleen maar scheercrème/zeep.

Toch maar arko scheercrème gekocht, dus niet voor niks geweest.

Zeker niet voor niks. Arko is echt een topzeep. Schuimt als de beste. De geur daar zijn verschillende meningen over. Ik vind de geur persoonlijk niet echt heel lekker.Maar desalnietemin het schuim vergoed alles, want dat is dik creme-ig , echt kwaliteit. Dus voor zo'n goedkoper scheerzeep een ruime voldoende.

Oh ja, nu weet ik het weer. Ik dacht dat die ingang bij de c1000 was, maar je moet eerst nog een hoekie om.

Correct!, Maar je zat wel warm, want de kalisvaart zit wel naast de etos, alleen de ingang zit om het hoekje het naast de wibra ;)