Jump to content

thailandlamps Feather -blades

Frank

Recommended Posts

Heeft iemand ervaring met een aankoop van Feather- blades bij Thailandlamps op Ebay.?

Ik heb ze via Amazon UK gekocht, ook uit Thailand. Ik geloof dat ze binnen twee weken binnen waren. Geen klachten dus.

Naar wat ik begrijp zijn de Feather prijzen in Azië veel lager dan hier in Europa (regels van de importeur?).

• 1 month later...
Geen ervaring mee maar ik heb die van mij hier gekocht

http://www.ebay.nl/itm/100-Japanese-Feather-Hi-Stainless-Double-Edge-Platinum-Coated-Razor-Blades-/281095123503?

Prima prijs en snelle levering.

Hey Mesmer,

Mooie aanbieding deel je daar!

Dat zou ongeveer € 0,14 per mesje (verzendkosten niet meegerekend) moeten zijn. Dat scheelt nog al een stuk vergeleken met de goedkoopste aanbieder die ik tot nu toe in Nederland ben tegengekomen (€ 0,42 per mesje).

Bestel je daar altijd? Bestel je 1 x 100 of gelijk meerdere?

En binnen wat voor tijd heb je het thuis geleverd gekregen?

Hoor graag je bevindingen.

http://www.ebay.nl/itm/100-Japanese-Feather-Hi-Stainless-Double-Edge-Platinum-Coated-Razor-Blades-/281095123503?

Hey Mesmer,

Mooie aanbieding deel je daar!

Dat zou ongeveer € 0,14 per mesje (verzendkosten niet meegerekend) moeten zijn. Dat scheelt nog al een stuk vergeleken met de goedkoopste aanbieder die ik tot nu toe in Nederland ben tegengekomen (€ 0,42 per mesje).

Bestel je daar altijd? Bestel je 1 x 100 of gelijk meerdere?

En binnen wat voor tijd heb je het thuis geleverd gekregen?

Hoor graag je bevindingen.

Ik heb er in een keer 100 besteld. Dat was mijn eerste bestelling. Voor mij is dat voorlopig genoeg want ik gebruik ook andere mesjes in diverse krabbers en ook een straight.

Volgens mij had ik de mesjes binnen twee weken binnen maar weet dat niet meer helemaal zeker. (ik dacht dat ik het hier wel ergens gepost had in het aankopen topic maar kan het even niet vinden)

Ervaring is positief met deze verkoper en als de prijs zo blijft en ik ooit weer behoefte heb aan nieuwe feather mesjes dan bestel ik ze daar zeker weer.

• 1 month later...

Ik heb ze ook bij de zelfde verkoper gekocht, eerst 50 stuks om te proberen, nu 100 stuks besteld

toen waren ze na 8 dagen binnen.

Ik gebruik ook andere mesjes, en dat is voornamelijk Rapira, laatst 200 gekocht op ebay bij een turk, wat was ik kwijt ik geloof dat het € 14,00 of € 15,00 inclusief verzenden, mijn schoonbroer wilde er gelukkig ook 100 hebben

je merkt met scheren wel dat Feather toch een tikkeltje scherper is, maar de Rapira mag er echt zijn.

De Rapira Super Stainless hierboven zijn te koop bij bestshave.net voor $0,80 per 10 of iets van $6,45 per 100.

Bestshave.net is kennelijk met vakantie of gaat z'n prijzen aanpassen - overal staat als prijs vermeld "Contact us".

Van die $0,80 per 10 weet ik zeker, want die heb ik kort geleden nog gekocht ...

Maar hoezo Rapira ? Het ging toch over Feather mesjes ?