Frank Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Heeft iemand ervaring met een aankoop van Feather- blades bij Thailandlamps op Ebay.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Heeft iemand ervaring met een aankoop van Feather- blades bij Thailandlamps op Ebay.? Ik heb ze via Amazon UK gekocht, ook uit Thailand. Ik geloof dat ze binnen twee weken binnen waren. Geen klachten dus. Naar wat ik begrijp zijn de Feather prijzen in Azië veel lager dan hier in Europa (regels van de importeur?). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Treb Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Vorig jaar 100 Feathers bij hem/haar gekocht. Geen onaangename verrassingen, betaalde ca. 29 dollar. viewtopic.php?f=6&t=116&p=6584&hilit=baksteen#p6584 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Geen ervaring mee maar ik heb die van mij hier gekocht http://www.ebay.nl/itm/100-Japanese-Feather-Hi-Stainless-Double-Edge-Platinum-Coated-Razor-Blades-/281095123503? Prima prijs en snelle levering. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ren0W Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Meerdere keren van Thai gekocht, nooit problemen gehad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
3gor4 Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 Geen ervaring mee maar ik heb die van mij hier gekocht http://www.ebay.nl/itm/100-Japanese-Feather-Hi-Stainless-Double-Edge-Platinum-Coated-Razor-Blades-/281095123503? Prima prijs en snelle levering. Hey Mesmer, Mooie aanbieding deel je daar! Dat zou ongeveer € 0,14 per mesje (verzendkosten niet meegerekend) moeten zijn. Dat scheelt nog al een stuk vergeleken met de goedkoopste aanbieder die ik tot nu toe in Nederland ben tegengekomen (€ 0,42 per mesje). Bestel je daar altijd? Bestel je 1 x 100 of gelijk meerdere? En binnen wat voor tijd heb je het thuis geleverd gekregen? Hoor graag je bevindingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 Geen ervaring mee maar ik heb die van mij hier gekocht http://www.ebay.nl/itm/100-Japanese-Feather-Hi-Stainless-Double-Edge-Platinum-Coated-Razor-Blades-/281095123503? Prima prijs en snelle levering. Hey Mesmer, Mooie aanbieding deel je daar! Dat zou ongeveer € 0,14 per mesje (verzendkosten niet meegerekend) moeten zijn. Dat scheelt nog al een stuk vergeleken met de goedkoopste aanbieder die ik tot nu toe in Nederland ben tegengekomen (€ 0,42 per mesje). Bestel je daar altijd? Bestel je 1 x 100 of gelijk meerdere? En binnen wat voor tijd heb je het thuis geleverd gekregen? Hoor graag je bevindingen. Ik heb er in een keer 100 besteld. Dat was mijn eerste bestelling. Voor mij is dat voorlopig genoeg want ik gebruik ook andere mesjes in diverse krabbers en ook een straight. Volgens mij had ik de mesjes binnen twee weken binnen maar weet dat niet meer helemaal zeker. (ik dacht dat ik het hier wel ergens gepost had in het aankopen topic maar kan het even niet vinden) Ervaring is positief met deze verkoper en als de prijs zo blijft en ik ooit weer behoefte heb aan nieuwe feather mesjes dan bestel ik ze daar zeker weer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
3gor4 Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 Okey bedankt voor je antwoord. Heb gelijk maar 2 x 100 besteld. Zo kan ik in ieder geval een lange tijd mee vooruit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 Ik heb er ook 120 vanuit Thailand besteld een tijd geleden. Duurde wel 3 weken voor ik ze in de bus had. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbo35 Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 ik had ze binnen 1 week, dat is voor mij een record uit Azië. Link to comment Share on other sites More sharing options...
3gor4 Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 We gaan het zien. Ik moet de 27ste weer weg voor 2 weken. Anders zal ik het pakketje moeten afhalen bij het postorder bedrijf als ik weer terug ben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Francois Posted May 18, 2014 Share Posted May 18, 2014 Geen ervaring mee maar ik heb die van mij hier gekocht http://www.ebay.nl/itm/100-Japanese-Feather-Hi-Stainless-Double-Edge-Platinum-Coated-Razor-Blades-/281095123503? Prima prijs en snelle levering. Die zijn wel heel goedkoop. Zijn dat geen nep-Feathers ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted May 18, 2014 Share Posted May 18, 2014 Geen ervaring mee maar ik heb die van mij hier gekocht http://www.ebay.nl/itm/100-Japanese-Feather-Hi-Stainless-Double-Edge-Platinum-Coated-Razor-Blades-/281095123503? Prima prijs en snelle levering. Die zijn wel heel goedkoop. Zijn dat geen nep-Feathers ? Nope. Helemaal echt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Francois Posted May 18, 2014 Share Posted May 18, 2014 Nope. Helemaal echt. Dan ga ik ze ook maar eens bestellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willieman Posted July 1, 2014 Share Posted July 1, 2014 Geen ervaring mee maar ik heb die van mij hier gekocht http://www.ebay.nl/itm/100-Japanese-Feather-Hi-Stainless-Double-Edge-Platinum-Coated-Razor-Blades-/281095123503? Prima prijs en snelle levering. Ik heb ze ook bij de zelfde verkoper gekocht, eerst 50 stuks om te proberen, nu 100 stuks besteld toen waren ze na 8 dagen binnen. Ik gebruik ook andere mesjes, en dat is voornamelijk Rapira, laatst 200 gekocht op ebay bij een turk, wat was ik kwijt ik geloof dat het € 14,00 of € 15,00 inclusief verzenden, mijn schoonbroer wilde er gelukkig ook 100 hebben je merkt met scheren wel dat Feather toch een tikkeltje scherper is, maar de Rapira mag er echt zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeFries Posted July 2, 2014 Share Posted July 2, 2014 En welke rapira is dat dan, er zijn verschillende. Of is het allemaal hetzelfde met een andere verpakking? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willieman Posted July 2, 2014 Share Posted July 2, 2014 deze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Zoethout Posted July 2, 2014 Share Posted July 2, 2014 De Rapira Super Stainless hierboven zijn te koop bij bestshave.net voor $0,80 per 10 of iets van $6,45 per 100. Bestshave.net is kennelijk met vakantie of gaat z'n prijzen aanpassen - overal staat als prijs vermeld "Contact us". Van die $0,80 per 10 weet ik zeker, want die heb ik kort geleden nog gekocht ... Maar hoezo Rapira ? Het ging toch over Feather mesjes ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willieman Posted July 2, 2014 Share Posted July 2, 2014 En welke rapira is dat dan, er zijn verschillende. Of is het allemaal hetzelfde met een andere verpakking? defries vraagde erom dus vandaar. ontopic nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeFries Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 Er zijn zwarte en gele doosjes met feather mesjes wat is het verschil tussen die 2 ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ren0W Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 Enkel de inhoud (hoeveelheid). Link to comment Share on other sites More sharing options...
3gor4 Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 Wat ik had gehoord van Juan van manandshaving is dat de gele pakjes voor export zijn en zwarte voor Japan zelf. Weet niet of dat waar is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts