Jump to content

Recommended Posts

Posted

Een collega van me attendeerde mij gisteren op scheerolie van het merk Oscar. De maker van deze olie is een Nederlander die in Australië woont en werkt. Mijn collega bestelde online twee producten om eens te proberen. Hij kreeg al snel het bericht terug dat je de spullen ook in de Etos kunt krijgen.

Ik heb gelijk bij de plaatselijke Etos de scheerolie Sensitive gekocht. Ik heb niks met scheerolie, nooit geprobeerd en ben erg nieuwsgierig. Mijn vraag aan jullie is of jullie al ervaring hebben met dit product en zo ja wat je er van vond. Mijn volgende scheerbeurt is pas maandag, dus het is voor mij nog even geduld hebben....

Posted

Ik heb wel enkele scheerolies geprobeerd vroeger maar niet deze. Ik heb ze allemaal weggegeven want ik heb er niks aan, ttz het helpt niks om "mijn" scheerbeurt beter te maken. Ik was m'n gezicht om het van alle onreinigheden en huidolie te ontdoen voor het inzepen dus ontgaat mij ook een beetje waarom ik er dan olie zou opsmeren. Maar wie weet vind jij het wel top, gewoon proberen.

Posted

Lijkt wel goud. Heb het wel eens geprobeerd, kruidvat, Wilkinson en een flesje uit Amerika. Inmiddels alles in een flesje, want is een pot nat. Lekker scheren kan ik er niet mee. Blijft behelpen, maar gaat. Gebruik het nu een enkele keer als preshave als de huid wat droog is.

Posted

Vandaag heb ik het voor het eerst gebruikt. Het ruikt een beetje raar, niet echt fris, deed me aan cervelaatworst denken. Het scheren is ook vreemd want je ziet niet direct waar je geschoren hebt, de olie is transparant en er gaat geen spoor door de zeep. Je oriënteren is dus wat lastig, kwestie van wennen denk ik.

Het gaat dus allemaal wat anders maar ik moet zeggen dat het resultaat me prima bevalt. Gladde huid, mooi uitgeschoren, geen irritaties, niks mis mee. Ik ga nog even door met experimenteren.