Jump to content

Laat ik me even voorstellen...

Bjorn_BM

Recommended Posts

Hallo heren,

Hierbij stel ik me even voor.

Ik ben Bjorn, ben 35 jaar.

Sinds eind Januari de trotse papa van een flinke dochter Mila.

2 vrouwen in huis belooft wat later.. ;)

Op professioneel vlak werk ik als productieplanner in een beschutte/beschermde werkplaats.

Mijn hobbies/interesses zijn: RC auto's, Reptielen, Spinnen, Metal & Old school Rock, World Of Warcraft,...

Hoe ben ik op dit forum terrechtgekomen? Wel, een neef van mij volgt een opleiding bij een barbier om de kunst aan te leren, en onlangs zag ik een foto voorbijpasseren van allerhande scheergerei... Vanaf dat ogenblik nam de interesse enkel maar toe en kwam ik hier terrecht.... met 101 vragen die ik wel op de juiste fora zal zoeken of posten :)

De laatste jaren trimde ik mijn gezichtsbeharing met een electrisch toestel, daarvoor deed ik steevast mee met de grote massa onder invloed van reclame's (vibrerende scheermesjes e.d.)... tot ik het moe was....

... weet je wat de frustratie nu is.... 6 jaar terug de inboedel van grootvader opgekuist... daar een scheermes in een mooie verzorgde/onbeschadigde rode kartonnen doos gevonden waarop stond "Gilette Super-Speed One Piece razor".... en het gewoon in de vuilniszak heb gestoken :cry:

Hoop hier alle advies te vinden en plezier te beleven in de authentieke kunst van het scheren

Greetings,

Bjorn

ha buurman, welkom op het forum en gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding. Jammer van die Gilette Super-Speed One Piece razor, die zijn tegenwoordig een fortuin waard :-) Heb je al plannen qua aanschaf materiaal ivm het scheergebeuren? Ik zie dat je in het RC gebeuren zit, toevallig niet aangesloten in Roeselare naast de hondenclub? Veel plezier met de nieuwe hobby.

Hoi Björn,

Van harte welkom! Troost je, velen (ook ik) zien pas op latere leeftijd het scheerlicht en beseffen dan ook pas de waarde van zo'n ouderwetse krabber of open mes. Veel plezier in ieder geval met je nieuwe dochter en je nieuwe hobby!

• 2 weeks later...

Als RC betekent: Radio Controlled dan heb ik het misschien een beetje begrepen. Maar vrienden, houd toch op met het bezigen van afkortingen. Spel je eigen taal of een aanverwant toch voluit. Het is een paar knopjes meer indrukken en roept minder irritatie op. FAD!

(Voor de minder geoefenden, dit betekent: "Fuck A Duck)

J