Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hier dan ook nog maar een welkom bericht van mijn kant ;)

Ik ben hier terecht gekomen door GoT (zoals velen), ben daar ontzettend enthousiast geworden naar het DE scheren, mede door Marcel, Dique en last but not least Lampuhkap.

Ben vorige week begonnen tijdens de vakantie, zodat ik lekker op mijn gemakje kon experimenteren. De volgende spulletjes heb ik aangeschaft.

Scheermes Pearl TP SHD21GB

Scheermesjes Feather

Scheerkwast Simpsons Special S1 Best

Scheerzepen Proraso combi + Palmolive en dankzij [highlight=#ff4040]Barbiere di Figaro[/highlight] ook de BDF Mistero 50 tester

De 1e keer ging het niet al te best, veel bloed bij de bovenlip en op de ondernek, veelste veel druk gezet, dat krijg je van jaren quatro scheren :evil: de avond daarna bijna tot geen druk uitgeoefend en een heerlijk glad resultaat gehaald, het mes is toch redelijk agressief te noemen dus dit is wel wennen.

Heb al een hoop geleerd hier en op GoT, waarvoor mijn dank.

Posted

Hallo Donnie, welkom op Shaving Society!

Mooie combo heb je al! Je bent ook 1 van de weinigen die gelijk start met een Simpsons kwast :) Mooi dingetje!

Hoop dat je veel plezier hebt van je scheerspulletjes!

Posted

Ja Simpsons kwasten vind ik zelf ook wel mooi uit zien, je hebt in iedere geval een mooie kit om je mee te scheren :D

Posted

Die Pearl krabbers zijn ook erg mooi, ook niet echt een veel voorkomende beginnerskeuze trouwens :)

Welkom Donnie.

Posted

Welkom hier Donnie, en goed om te lezen dat we je meegesleept hebben in dit avontuur ;)

Mooie spullen om mee te beginnen inderdaad.

Posted

Bedankt gasten, echt leuk initiatief dit forum! Betrap mezelf erop dat ik hier elke dag meerder keren aanwezig ben haha