donnie Posted July 1, 2013 Posted July 1, 2013 Hier dan ook nog maar een welkom bericht van mijn kant Ik ben hier terecht gekomen door GoT (zoals velen), ben daar ontzettend enthousiast geworden naar het DE scheren, mede door Marcel, Dique en last but not least Lampuhkap. Ben vorige week begonnen tijdens de vakantie, zodat ik lekker op mijn gemakje kon experimenteren. De volgende spulletjes heb ik aangeschaft. Scheermes Pearl TP SHD21GB Scheermesjes Feather Scheerkwast Simpsons Special S1 Best Scheerzepen Proraso combi + Palmolive en dankzij [highlight=#ff4040]Barbiere di Figaro[/highlight] ook de BDF Mistero 50 tester De 1e keer ging het niet al te best, veel bloed bij de bovenlip en op de ondernek, veelste veel druk gezet, dat krijg je van jaren quatro scheren de avond daarna bijna tot geen druk uitgeoefend en een heerlijk glad resultaat gehaald, het mes is toch redelijk agressief te noemen dus dit is wel wennen. Heb al een hoop geleerd hier en op GoT, waarvoor mijn dank.
Lampuhkap Posted July 1, 2013 Posted July 1, 2013 Hallo Donnie, welkom op Shaving Society! Mooie combo heb je al! Je bent ook 1 van de weinigen die gelijk start met een Simpsons kwast Mooi dingetje! Hoop dat je veel plezier hebt van je scheerspulletjes!
Guest Posted July 1, 2013 Posted July 1, 2013 Ja Simpsons kwasten vind ik zelf ook wel mooi uit zien, je hebt in iedere geval een mooie kit om je mee te scheren
marzman Posted July 1, 2013 Posted July 1, 2013 Die Pearl krabbers zijn ook erg mooi, ook niet echt een veel voorkomende beginnerskeuze trouwens Welkom Donnie.
Marcel Posted July 1, 2013 Posted July 1, 2013 Welkom hier Donnie, en goed om te lezen dat we je meegesleept hebben in dit avontuur Mooie spullen om mee te beginnen inderdaad.
donnie Posted July 1, 2013 Author Posted July 1, 2013 Bedankt gasten, echt leuk initiatief dit forum! Betrap mezelf erop dat ik hier elke dag meerder keren aanwezig ben haha
-ko- Posted July 1, 2013 Posted July 1, 2013 Klinkt bekend ja. Kijk ook regelmatig op mijn werk even tussendoor. Welkom!
Barbiere di Figaro Posted July 1, 2013 Posted July 1, 2013 Welkom hier, Leuk (en geruststellend) verhaal over je eerste stappen met de Pearl.
Recommended Posts