Snuff Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 Er zijn een aantal nieuwe Hart Steel custom straight razors verkrijgbaar, persoonlijk vind ik ze niet de meerprijs waard maar ik wil jullie de link niet onthouden http://us4.campaign-archive1.com/?u=f8fd02fcd8fbced235d2a62c5&id=615ada81be&e=1a4135022b Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaggy Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 Het zijn mooie messen, maar ik hoor vaak tegenstrijdige berichten over de afwerking etc.? Wel leuke afwerkingen bij de nieuwe designs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted March 29, 2014 Author Share Posted March 29, 2014 Het zijn mooie messen, maar ik hoor vaak tegenstrijdige berichten over de afwerking etc.? Wel leuke afwerkingen bij de nieuwe designs. Dat is ook de reden dat ik me er niet aan waag, Robert Williams die aan de wieg stond van het ontwerp heeft trouwens sedert geruime tijd alle banden verbroken , hij wil niet meer in één woord genoemd worden met Hart Steel. Persoonlijk hou ik wel van het simpele, voor mij niet zo nodig goudopdruk en allerhande versieringen maar blijkbaar is het een schot in het donker over wat je ontvangt. Of je moet er eentje kopen bij Martin van Rasurpur in duitsland, die test ze allemaal zelf en plaatst er ook een goede snede op, hij is naar mijn bescheiden mening een van de betere slijpers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 Ha Ron! Ik ben er stellig van overtuigd dat het niet R.Williams was die aan de wieg stond van Hart Steel doch dat het een commercieeltje is van Zowada. Quote (Zowada) My "Zowada" involvement – The Hart Steel project has occupied most of my time for the last eight months. (I appreciate the patience of those waiting on a custom order.) I am the “project manager” for the production of the razor. My duties include: steel selection, heat treating specifications, worker training for grinding and honing, prototype development and much more. If you look closely at the razor, you can see my “fingerprints” all over it. En vide verder: http://splashurl.com/nep3utx J P.S. Bij de weg, Ron, Rasurpur gaat evenwel uit van € = $ . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted March 30, 2014 Author Share Posted March 30, 2014 Ja je hebt gelijk, was even een verwarring van mijn geest, was net met iets anders van RW bezig geweest vandaar. wat € = $ aangaat is inderdaad een stuk minder interessant maar gezien bij import uit de US ze het pakje op volle waarde waarderen ben je sowieso evenveel kwijt als dat je het bij Rasurpur koopt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts