Jump to content

Link naar "Bekijk nieuwe berichten" op elke pagina?

FairArie

Recommended Posts

Complimenten met het forum! In de paar dagen die ik nu actief ben, heb ik al veel informatie kunnen vinden.

Wat me alleen opgevallen is, is dat de link naar "Bekijk nieuwe berichten" alleen op de Forumindex beschikbaar is. En niet bijvoorbeeld vanuit een subforum of vanuit een topic. Kan het template daarop aangepast worden, of is dit een bewuste keuze?

Ik kijk meestal op mijn mobiel gewoon via internet (dus zonder tapatalk). Als je alle posts in een topic hebt gelezen wordt het symbool voor de topic titel grijs. Als er dan nieuwe posts zijn, schuift het topic omhoog in de topic lijst en wordt het symbooltje voor de titel weer oranje.

Op die manier zie je dus ook of er nieuwe posts zijn.

Nog een veelvuldig gebruiker van de functie "bekijk nieuwe berichten". Ik gooi ze dan een voor een open in een nieuw tabblad en dan zet ik alle fora op gelezen. Nadat alle tabs gelezen zijn, begin ik weer van voor af aan ;)

Ik kan "bekijk nieuwe berichten" etc wel overal beschikbaar maken, redelijk makkelijk. 1 maar: dit zal overal dezelfde functie hebben (dus precies hetzelfde als bekijk nieuwe berichten op de homepage).

Dat "bekijk nieuwe berichten" alleen de nieuwe berichten van dat specifieke subforum laat zin waar je zit, gaat moeilijker / zo goed als niet.

Ik kan "bekijk nieuwe berichten" etc wel overal beschikbaar maken, redelijk makkelijk. 1 maar: dit zal overal dezelfde functie hebben (dus precies hetzelfde als bekijk nieuwe berichten op de homepage).

Dat "bekijk nieuwe berichten" alleen de nieuwe berichten van dat specifieke subforum laat zin waar je zit, gaat moeilijker / zo goed als niet.

een CTRL+F5 zou nu de nieuwe stijl moeten laten zien, ook de advertentie op de mainpage aangepast zoals hij op de subfora is.

Naar tevredenheid zo of werd er iets anders bedoeld?

Bedankt!

Dit is wat mij betreft zoals bedoeld, ik heb er nooit bij stil gestaan alleen nieuwe berichten uit een specifiek subforum. Ik wil ze namelijk gewoon allemaal lezen ;)

een CTRL+F5 zou nu de nieuwe stijl moeten laten zien, ook de advertentie op de mainpage aangepast zoals hij op de subfora is.

Naar tevredenheid zo of werd er iets anders bedoeld?

Bedankt!

Dit is wat mij betreft zoals bedoeld, ik heb er nooit bij stil gestaan alleen nieuwe berichten uit een specifiek subforum. Ik wil ze namelijk gewoon allemaal lezen ;)

Mooi :) geniet ervan

• 3 weeks later...

Na een tijdje gebruikt gemaakt te hebben van deze nieuwe "knop" haak ik aan bij Nix13. Een plaatsje onderaan de pagina, naast "terug naar .....", zou een stuk gebruiksvriendelijker zijn.

• 7 months later...