bart Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 Maaaaar, is dit wat? http://www.ebay.nl/itm/DE-safety-double-edge-Shaving-razor-With-Rose-wood-Handle-Hand-Made-in-England-/181354198644?pt=Shaving&hash=item2a398d7674&_uhb=1 Geen merk oid. Maar ben zelf erg gecharmeerd van hout, en vind dit een mooi exemplaar. Wie heeft advies? Of mss een ander merk/site? Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 Hij lijkt sprekend op een Edwin Jagger Chatsworth maar bij mijn weten wordt die nou net niet geleverd met een houten greep. Dus wat dit nou precies is weet ik ook niet maar gezien de prijsstelling is het beslist geen 'hand made in England' maar eerder 'copy-shopped in China'. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 Misschien dat er een Parker kop wordt gebruikt, die zie je wel vaker in dit soort constructies. Puur gokwerk hoor, de vorm van de kop is erg inwisselbaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 @Marcel; Dat kan natuurlijk zeker. Parker heeft trouwens zijn eigen Chatsworth (imitatie-) lijn die ook voor beduidend hogere prijzen verkocht wordt. De eBay aanbieding is qua prijsstelling een wat merkwaardige; veel te goedkoop voor een origineel maar toch ook weer te duur om de gok te wagen, in ieder geval voor mij. Als ik goedkoper iets aparts zou willen zou ik eerder een kijkje nemen bij Pearl, niet in de laatste plaats omdat je er dan ook nog een betrouwbare verkoper bijkrijgt (BdF).... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbo35 Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 Deze ziet hetzelfde eruit,maar is het kunststof? FS Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 Deze ziet hetzelfde eruit,maar is het kunststof? FS Ook een Chatsworth kloon inderdaad. De greep is ongetwijfeld van kunststof. Prijsje wel vriendelijker maar of het ook iets is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted March 30, 2014 Share Posted March 30, 2014 Doet me ook denken aan de creaties van PCwoodcraftandPens. Te zien op: https://www.etsy.com/nl/shop/PCwoodcraftandPens?section_id=7508420&ref=shopsection_leftnav_5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted March 30, 2014 Share Posted March 30, 2014 Misschien dat er een Parker kop wordt gebruikt, die zie je wel vaker in dit soort constructies. Puur gokwerk hoor, de vorm van de kop is erg inwisselbaar. De naam van de verkoper suggereert een Pakistaanse achtergrond, dus die Parker-kop is niet zo onwaarschijnlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts