LongShave Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 Acqua di Parma Collezione Barbiere Deluxe Shaving Set with Stand http://www.skins.nl/collezione-barbiere-deluxe-shaving-set-with-stand.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 zo'n prijs en ze zetten er niet eens een beschrijving bij of wat dan ook, daar zullen ze vast tientallen per dag van verkopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YdieresiS Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 En ook nog een lekker pixellige foto Is dat een houder voor een cartridge? Ik kan er allemaal niet veel van maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 Wat een bedrag zeg... Voor een no-name silvertip kwast en een cartridgehouder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted March 28, 2014 Author Share Posted March 28, 2014 zo'n prijs en ze zetten er niet eens een beschrijving bij of wat dan ook, daar zullen ze vast tientallen per dag van verkopen. Haha, waanzinnige prijs voor een product zonder omschrijving of wat dan ook....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 Ze hebben toch wel aardig wat winkels waar die set ligt samen met een geurkaars van 132 euro. Onder andere Bijenkorfen. In dat soort winkels kom ik al heel lang niet meer (te duur ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ren0W Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 Beetje raar: http://www.slapiton.tv/acatalog/Acqua_Di_Parma_Collezione_Barbiere_Shaving_Deluxe_Stand.html The razor can be used with Gillette Mach 3 razor blades. http://www.bergdorfgoodman.com/Acqua-di-Parma-Collezione-Barbiere-Razor-Brush/prod11710005/p.prod Only uses Gillette® Mach3 blades. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 Het is altijd leuk om te zien dat we nog wat ruimte naar boven hebben in onze prijsstelling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 Goede morgen zeg, op die manier wil ik ook wel wat setjes gaan knutselen. Naast dat het achtelijk duus is, is het ook nog eens niet om aan te zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 Het is altijd leuk om te zien dat we nog wat ruimte naar boven hebben in onze prijsstelling. Als je het maar laat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 De marge op dit artikel lijkt uitstekend te passen binnen de bedrijfsstrategie van AdP. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbiere di Figaro Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 Het is altijd leuk om te zien dat we nog wat ruimte naar boven hebben in onze prijsstelling. Als je het maar laat! Ja, we doen nog even rustig aan in maart, maar op 1 april........ De marge op dit artikel lijkt uitstekend te passen binnen de bedrijfsstrategie van AdP. Dit is niet leuk meer. Tenzij je klanten hebt die sorteren op prijs van hoog naar laag en dan "blind" de bovenste nemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FairArie Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 Dit is niet leuk meer. Tenzij je klanten hebt die sorteren op prijs van hoog naar laag en dan "blind" de bovenste nemen. Er is een markt voor; genoeg producten waar mensen van mening zijn dan prijs per definitie de kwaliteit vertegenwoordigd. Sprak een paar weken terug een winkelier met een zaak op een AA locatie in Amsterdam. Had een goede kwast in het assortiment maar verkocht niet. Prijs verdubbeld en ze zijn niet aan te slepen. Heb zelf een tijdje als zelfstandig consultant gewerkt; toen ik mijn tarieven naar boven aanpaste, kreeg ik het opeens veel drukker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 verdorie moet ik in het vervolg ook maar het dubbele gaan vragen op het BST forum mensen zijn rare wezens hé Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twitch Posted March 30, 2014 Share Posted March 30, 2014 Hm. Ik wacht nog even op de reviews voordat ik het aanschaf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts