Jump to content

Leuk scheer setje voor €545,-- ?

LongShave

Recommended Posts

zo'n prijs en ze zetten er niet eens een beschrijving bij of wat dan ook, daar zullen ze vast tientallen per dag van verkopen.

Haha, waanzinnige prijs voor een product zonder omschrijving of wat dan ook.......

Het is altijd leuk om te zien dat we nog wat ruimte naar boven hebben in onze prijsstelling.

Als je het maar laat! :lol:

Ja, we doen nog even rustig aan in maart, maar op 1 april........

De marge op dit artikel lijkt uitstekend te passen binnen de bedrijfsstrategie van AdP. ;)

Dit is niet leuk meer. Tenzij je klanten hebt die sorteren op prijs van hoog naar laag en dan "blind" de bovenste nemen.

Dit is niet leuk meer. Tenzij je klanten hebt die sorteren op prijs van hoog naar laag en dan "blind" de bovenste nemen.

Er is een markt voor; genoeg producten waar mensen van mening zijn dan prijs per definitie de kwaliteit vertegenwoordigd. Sprak een paar weken terug een winkelier met een zaak op een AA locatie in Amsterdam. Had een goede kwast in het assortiment maar verkocht niet. Prijs verdubbeld en ze zijn niet aan te slepen. Heb zelf een tijdje als zelfstandig consultant gewerkt; toen ik mijn tarieven naar boven aanpaste, kreeg ik het opeens veel drukker :shock: