Jump to content

nieuw scheermerk stelt zich voor

portugalathome

Recommended Posts

Beste shavingsociety,

Graag wil ik het portugese scheermerk Antiga Barbearia de Bairro voorstellen welke sinds kort in Nederland verkrijgbaar is. Mijn naam is Niek van Berlo en ik heb een webshop met producten van portugese designers en merken waaronder het scheermerk Antiga Barbearia de Bairro. Naast dat de producten van ABB in mijn webshop www.portugalathome.com te verkrijgen zijn ben ik ook sinds 2013 vertegenwoordiger voor Nederland van het merk ABB.

ABB is opgericht door het portugese bedrijf 100ml en wil de oude scheertradities nieuw leven inblazen. Als partners heeft het Castelbel voor de zepen en scheerzepen en Semogue voor de productie van de scheerborstels.

Ik ben onlangs op jullie website gekomen en ben onder de indruk geraakt van de passie en deskundigheid van de forumgebruikers. Ik zou graag ABB onder de aandacht willen brengen op het forum en ben zeer benieuwd naar wat jullie mede scheerliefhebbers van ABB vinden. Om het gemakkelijk te maken kun je gebruik maken van de kortingscode ABB welke 10% korting geeft op de eerstvolgende aankoop. Daarnaast wil ik een selectie van ABB producten beschikbaar stellen welke door een aantal forumgebruikers kan worden getest en zij kunnen weer hun ervaringen delen op dit forum.

In afwachting van jullie reactie.

met vriendelijke groeten,

Niek van Berlo

www.portugalathome.com

Bedankt allemaal voor jullie hartelijk welkom.

Als de site admin/beheerder zich in contact stelt met mij dan kunnen we samen een aantal dingen doornemen mbt winkelierhoekje,testproducten etc. Misschien door onbekendheid met het forum maar ik kan zelf niet in contact komen met de site adm.

Alvast bedankt!

Als de site admin/beheerder zich in contact stelt met mij dan kunnen we samen een aantal dingen doornemen mbt winkelierhoekje,testproducten etc. Misschien door onbekendheid met het forum maar ik kan zelf niet in contact komen met de site adm.

Om contact op te nemen (met wie dan ook), klik je op het knopje onder bij je naam met de letters PB en een pionnnetje (zal wel een mensje moeten voorstellen, alhoewel het ook wat weg heeft van een sleutelgat ;))

Welkom!

Mocht als je winkelier op het forum gekenmerkt willen worden, en je eigen winkeliers subforum willen hebben, stuur mij dan even een privé berichtje dan kan dat geregeld worden.

Hier zitten geen kosten oid aan verbonden, wel wat regels waar je je aan moet houden (zie de huidige winkeliers fora als voorbeeld!)