Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
vandelaak

Hulp gezocht, nieuw pinnetje zetten.

Aanbevolen reacties

Ik heb hier een open scheermes liggen, een Kron Vest. Gisteren een beetje in mijn vinger gesneden toen het te gemakkelijk dicht klapte. (gewoon los/vallend) Kan iemand mij misschien helpen om er een nieuw pinnetje in te zetten, zodat het gewoon normaal lekker scharniert? Het originele (geklopte) pinnetje is gewoon metaal kleur. Ik heb zelf geen pinnetjes, ik heb er de kennis helaas niet voor. Alvast bedankt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kun je het pinnetje niet met een licht hamertje zelf weer wat aankloppen? Het mes op een harde ondergrond leggen (Bankschroef of iets dergelijks) en dan heel licht een aantal keren op de pin tikken, en als dat niet genoeg is nog een aantal keren. Dat zou toch voldoende moeten zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

werkt inderdaad in de meeste gevallen, mogelijks moet je dit in gesloten en ook nog eens in open toestand herhalen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Had ik al gedaan, maar dat lukte niet... was nog steeds los. Ik zal het vanavond nog eens proberen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Probeer aan beide kanten van het mes te tikken op de pinnetje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Helaas niet gelukt, ik ga andere scales kopen want die ik nu heb op dit mes zijn een beetje gaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

soms zijn er pinnetjes waarbij het niet lukt dan zit er inderdaad niks anders op dan vervangen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Helaas niet gelukt, ik ga andere scales kopen want die ik nu heb op dit mes zijn een beetje gaar.

Post eens een foto?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

He Arjan!,

Ben je er nu al uit?

Of wordt het weer een Hongkongetje Westlandje vice versa? Je bent welkom!

J

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je verder kunt gaan.