vandelaak Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Ik heb hier een open scheermes liggen, een Kron Vest. Gisteren een beetje in mijn vinger gesneden toen het te gemakkelijk dicht klapte. (gewoon los/vallend) Kan iemand mij misschien helpen om er een nieuw pinnetje in te zetten, zodat het gewoon normaal lekker scharniert? Het originele (geklopte) pinnetje is gewoon metaal kleur. Ik heb zelf geen pinnetjes, ik heb er de kennis helaas niet voor. Alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Kun je het pinnetje niet met een licht hamertje zelf weer wat aankloppen? Het mes op een harde ondergrond leggen (Bankschroef of iets dergelijks) en dan heel licht een aantal keren op de pin tikken, en als dat niet genoeg is nog een aantal keren. Dat zou toch voldoende moeten zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 werkt inderdaad in de meeste gevallen, mogelijks moet je dit in gesloten en ook nog eens in open toestand herhalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vandelaak Posted March 26, 2014 Author Share Posted March 26, 2014 Had ik al gedaan, maar dat lukte niet... was nog steeds los. Ik zal het vanavond nog eens proberen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Probeer aan beide kanten van het mes te tikken op de pinnetje Link to comment Share on other sites More sharing options...
vandelaak Posted March 27, 2014 Author Share Posted March 27, 2014 Helaas niet gelukt, ik ga andere scales kopen want die ik nu heb op dit mes zijn een beetje gaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rare kwast Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Je moet ook wel op het pinnetje tikken en niet op de scales... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 soms zijn er pinnetjes waarbij het niet lukt dan zit er inderdaad niks anders op dan vervangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Helaas niet gelukt, ik ga andere scales kopen want die ik nu heb op dit mes zijn een beetje gaar. Post eens een foto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 He Arjan!, Ben je er nu al uit? Of wordt het weer een Hongkongetje Westlandje vice versa? Je bent welkom! J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts