Jump to content

Aanbieding Personna blue.

Reza

Recommended Posts

Ik heb deze nog nooit gebruikt. Zijn ze te vergelijken met de Hema mesjes?

Ik heb de Hema mesjes nog nooit gebruikt :o dus zou het niet weten maar over de Personna ben ik zeer tevreden!

Wat is het verschil tussen de mesjes van TS en deze? http://www.ebay.com/itm/Personna-Double-Edge-Stainless-Steel-Blades-100-Count-Safety-Barber-Razor-Blades-/231118599844?pt=US_Shaving_Hair_Removal&hash=item35cfbdf6a4

Beide zijn Personna blauwe doos. Bij de een staat 25% scherper, bij die van TS niet. Of is het doos van TS de nieuwere versie?

Verschil is in ieder geval dat die laatste alleen binnen de US verscheept.

Dat is alleen die aanbieder die niet internationaal verkoopt. Heb ze ook op ebay gekocht voor ong 10 euro incl verzenden.

Het gaat mij meer om of er verschillen zijn tussen beide doosjes.

• 1 month later...

Ik heb de Barber blades nooit geprobeerd, maar men vindt ze heel anders dan de "Labs". Ik heb zelf de Labs wel getest, maar mijn voorkeur gaat uit naar de (duurdere) Personna Platinum Chrome mesjes.

Ok, als dit de barber blades zijn, ben ik wel benieuwd of ze anders zijn dan de labs.

Ik kan niet wachten tot ze gearriveerd zijn :D maar als ik de foto zie met die afdruk van het mesje zelf en ook met dat blauwe papiertje erom heen, dan moeten het toch dezelfde zijn als die mesjes die BDF ook verkoopt.

Zijn die Platinum chrome gewoon de Hema blades ?

vandaag lag mn doos Personna's op de mat.Jammer dat ik me al eerder deze dag had geschoren want dan had ik ze kunnen testen.

Omdat ik benieuwd was, heb ik het gele lipje eraf gescheurd en er eentje uitgehaald om te kijken hoe de wikkels en de blade was bedrukt.Zoals ik al dacht zijn het precies dezelfde blades.Zelde wikkels en zelfde opdruk op het mesje.Precies dezelde die BDF verkoopt.Hopelijk scheren ze ook hetzelfde :D