leonvw Posted July 1, 2013 Posted July 1, 2013 Hallo allemaal, Scheer nu sinds een 3/4 jaar met een Muhle krabber en dat bevalt eigenlijk wel heel goed! Ik ben zoals meerdere hier vanuit het scheerforum op Tweakers.net op dit forum gekomen, dus meteen maar even aangemeld Qua setup is het allemaal niet zo heel bijzonder: ik scheer me met een Muhle R89 DE met Feather mesjes erin. De scheerkwast is een Baume.BE Silvertip die ik van Lampuhkap heb overgenomen via Tweakers (eigenlijk voor iemand anders gekocht, maar die zag er uiteindelijk toch vanaf dus nu gebruik ik hem zelf ). Verder altijd gebruik gemaakt van Prorasso groen maar aangezien deze bijna op is en ik hem ondertussen ook een beetje zat ben, zojuist een bestelling geplaatst bij Barbiere di Figaro met TFS Scheerzeep Barbe Rosse en een bakje TOBS Jermyn Street. Ben benieuwd hoe die zullen bevallen Zal waarschijnlijk niet heel veel posten, maar des te meer lees ik mee gr Leon
Guest Posted July 1, 2013 Posted July 1, 2013 Welkom op het forum, leuk om weer een tweaker te zien, misschien werpt mijn schaamteloze promotie voor dit forum wel zijn vruchten af
Recommended Posts