marco Posted March 22, 2014 Share Posted March 22, 2014 Ik was vandaag bij de Action, daar hadden ze voor een paar euries aftershave staan van SuperMax. Juist ja, die van de mesjes. Duidelijk te zien, want het doosje had hetzelfde ontwerp als de wikkels van de mesjes. Helaas vond ik zelf de geur die ze daar hadden, iets van Autumn Musk, niet zo lekker. Ik denk dat anderen het wel kunnen waarderen. Weet niet of er andere geuren bij andere vestigingen staan. Ze hadden trouwens ook een lekkere Van Gils edt voor een tientje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted May 13, 2014 Author Share Posted May 13, 2014 Vorige week bij een andere Action geweest. Hier hadden ze ook een andere aftershave van SuperMax, nl Black Soul. Volgens de verpakking met aloë vera, menthol en kamille. Nou merk ik zelf niks van de menthol, maar voor €2,= mag je ook niet zeuren. De geur is klassiek en redelijk fris en komt me erg bekend voor. Weet alleen niet waarvan. Het is een aftershave, maar heeft wel een verstuiver. Ik ben helemaal tevreden voor die twee piek en zelfs mn vrouw vindt het lekker ruiken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoppel Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 Ik was vandaag bij de Action, daar hadden ze voor een paar euries aftershave staan van SuperMax. Juist ja, die van de mesjes. Duidelijk te zien, want het doosje had hetzelfde ontwerp als de wikkels van de mesjes.Helaas vond ik zelf de geur die ze daar hadden, iets van Autumn Musk, niet zo lekker. Ik denk dat anderen het wel kunnen waarderen. Weet niet of er andere geuren bij andere vestigingen staan. Ze hadden trouwens ook een lekkere Van Gils edt voor een tientje. Die Van Gils is best oke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts