baardaap Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 Beste mensen, Ik ben opzoek naar een nieuwe Silvertip / Fibre Silvertip scheerkwast. Die lekker zacht is, niet te veel prikt en goed overweg kan met wat hardere zepen. Aangezien ik dichtbij de scheersalon winkel woon, ben ik van plan om hem daar op te halen. Wie heeft er ervaring met de scheerkwasten van de scheersalon. En welke kwast raden jullie me aan, of juist niet. Het budget is maximaal 70,- groeten Baardaap Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 Zoetermeer is ook niet ver weg.... Kijk mijn onderschrift.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
baardaap Posted March 17, 2014 Author Share Posted March 17, 2014 Haha op de scooter duurt dat wel even denk ik. Ik krijg al een zere rug na 25km. Dus dat gaat hem niet worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 Leiden-Zoetermeer is toch geen 25 km? En anders kunnen we wel ergens afspreken hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 Marco ruikt geld . Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 Wel even opletten jongens! Baardaap woont volgens zijn profiel in Bergeijk, Scheersalon zit in Bladel, beiden in Noord Brabant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 Oeps.... Ik dacht dat hij het over scheerwinkel had! Hahaha! Sorry.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
baardaap Posted March 17, 2014 Author Share Posted March 17, 2014 haha dat is een klein verschil Link to comment Share on other sites More sharing options...
James Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 Ik scheer mezelf over het algemeen met de 33K256. Een Medium Fibre van Mühle. Deze kwast kan bij mij echt alles aan. Kost € 42,00. Hoewel scheersalon voor mij een concurrent is, kan ik ze zeker aanbevelen. Mocht je Yvonne spreken, doe ze dan de groeten van de Scherenshop Link to comment Share on other sites More sharing options...
baardaap Posted March 17, 2014 Author Share Posted March 17, 2014 Die kwast lijkt me wel wat, en als het goed is komt hij deze week binnen. Tenminste dat mailde Yvonne net Link to comment Share on other sites More sharing options...
James Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 Die kwast lijkt me wel wat, en als het goed is komt hij deze week binnen.Tenminste dat mailde Yvonne net Leuk, ik hoor graag wat jij er van vindt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts