bert Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 (edited) Ik ben aan het kijken naar een andere scheerkwast met backbone,en nu zat ik er aan te denken om een Simpsons duke 3 best te kopen. Nu is mijn vraag is deze geschikt voor face lathering of kan ik dan beter een andere kwast nemen? Ik ben nu in het bezit van een Edwin Jagger best badger maar vind deze iets te slap,vandaar dat ik naar een andere kwast op zoek ben. Edited March 16, 2014 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Daar is een Duke 3 prima geschikt voor. Het is niet de kleinste kwast die er is, hou daar wel rekening mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bert Posted March 16, 2014 Author Share Posted March 16, 2014 Daar is een Duke 3 prima geschikt voor. Het is niet de kleinste kwast die er is, hou daar wel rekening mee. Is die veel groter dan mijn EJ maat m ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Geen idee hoe groot deze is, dus daar kan ik geen zinnig antwoord op geven. De Duke is in ieder geval verre van slap, daar hoef je je geen zorgen om te maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 zoals marcel al aanhaalde een prima borstel voor face lathering. Loft is hetzelfde (misschien 1 à 2 mm verschil omdat Simpsons nogal variëren), de duke heeft een knot van 24 mm en de EJ 22 mm. Maar waar de EJ een beetje een dweil is kan je dit van de Duke niet zeggen, stevige jongen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seabiscuit Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Mijn dagelijkse scheerkwast is de Duke 3 en hoewel ik een bowl-latherer ben, werkt deze kwast ook uitstekend voor face lathering. Het is niet de grootste kwast (in vergelijking met mijn vorige Kent BK12), maar de haren zijn ontzettend dik bepakt, waardoor de kwast stevig is en uitermate geschikt voor face lathering. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bert Posted March 16, 2014 Author Share Posted March 16, 2014 Al met al dus een goede kwast waar ik lang plezier van kan hebben. Moet denk ik deze toch maar bestellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bert Posted March 17, 2014 Author Share Posted March 17, 2014 Iedereen bedankt voor de reacties,ik heb vandaag de Simpson duke 3 besteld. Deze zal met ongeveer 2 weken binnen zijn, want hij was niet op voorraad. Dan nog maar even geduld hebben,kan dan wel als de kwast binnen is deze met mijn Castle Forbes scheercreme gebruiken die aan het eind van de week binnen zal komen. gr Bert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts