Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

21k9u3b.jpg[/img]amcin8.jpg[/img]2ec1xqh.jpg[/img]

 

 

John barber ( ca. 1825) en een N&R Dodge Sheffield ( ca. 1850) George Brittain) (ca. 1815)

Edited by Guest
Posted

Nog wel wat poetswerk te verrichten, maar dan heb je een paar mooie ijzers voor in je roulatie.

Posted

Mooie aanwinsten. Is weer mooi glimmend en scherend te maken.

Posted

Ben eerst begonnen met een F.Herder, deze in slechts 5 uur t/m grid 2000 geschuurd en daarna naar Buffel gebracht voor de finishing touch en een mooie snijkant uiteraard.

Ga hierna met de John Barber beginnen, heb besloten de 9/8e GB te verkopen, zie mezelf toch niet scheren met zo'n hakbijl en er zijn heel erg veel liefhebbers voor.

Posted

Ha Roef,

In plaats van dreigen met veel liefhebbers, vertel eens wat over die 9.8ste GB!. Type; bevel; pitting; scales; warping etc. Je hebt er een plaatje tegenaan gegooid. Dus, met de billen bloot!

Posted

Ha die Joost,

 

Tja, wat zal ik zeggen, heb foto's op een Amerikaans forum gezet en dat had tot gevolg dat er verschillende biedingen binnen kwamen.

Er is al $300 voor geboden dus hij gaat per post de oceaan over.

Buffel heeft hem even kunnen bekijken en vond dat hij er heel goed uitzag en zonder al te veel moeite goed te restaureren is.

Posted

Iemand interesse in een ruil van John barber ( ca. 1825) en een N&R Dodge Sheffield ( ca. 1850) ?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.