roef Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 (edited) [/img][/img][/img] John barber ( ca. 1825) en een N&R Dodge Sheffield ( ca. 1850) George Brittain) (ca. 1815) Edited March 16, 2014 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 geen foto te zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
roef Posted March 16, 2014 Author Share Posted March 16, 2014 Tja, hmmm hoe ging dat ook al weer Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 je was wat te enthousiast met IMG's en blokhaken. Dit zijn ze: Link to comment Share on other sites More sharing options...
roef Posted March 16, 2014 Author Share Posted March 16, 2014 Hartelijk dank ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaggy Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Gewoon even een 9/8e.... Wat een hakbijl, erg mooi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Mooie aanwinsten, nu nog even oppoetsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Nog wel wat poetswerk te verrichten, maar dan heb je een paar mooie ijzers voor in je roulatie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Mooie aanwinsten. Is weer mooi glimmend en scherend te maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 Ik wacht af! Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 He Roef! Hoe is't met de vorderingen? Of loopt het dolce far niente uit de klauw? J Link to comment Share on other sites More sharing options...
roef Posted March 24, 2014 Author Share Posted March 24, 2014 Ben eerst begonnen met een F.Herder, deze in slechts 5 uur t/m grid 2000 geschuurd en daarna naar Buffel gebracht voor de finishing touch en een mooie snijkant uiteraard. Ga hierna met de John Barber beginnen, heb besloten de 9/8e GB te verkopen, zie mezelf toch niet scheren met zo'n hakbijl en er zijn heel erg veel liefhebbers voor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Ha Roef, In plaats van dreigen met veel liefhebbers, vertel eens wat over die 9.8ste GB!. Type; bevel; pitting; scales; warping etc. Je hebt er een plaatje tegenaan gegooid. Dus, met de billen bloot! Link to comment Share on other sites More sharing options...
roef Posted March 24, 2014 Author Share Posted March 24, 2014 Ha die Joost, Tja, wat zal ik zeggen, heb foto's op een Amerikaans forum gezet en dat had tot gevolg dat er verschillende biedingen binnen kwamen. Er is al $300 voor geboden dus hij gaat per post de oceaan over. Buffel heeft hem even kunnen bekijken en vond dat hij er heel goed uitzag en zonder al te veel moeite goed te restaureren is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Baje dankie Roef!. Voor $300 zou ik hem ook naar gene zijde van de oceaan sturen. Met op de enveloppe: "Port Betaald" J Link to comment Share on other sites More sharing options...
roef Posted March 27, 2014 Author Share Posted March 27, 2014 Iemand interesse in een ruil van John barber ( ca. 1825) en een N&R Dodge Sheffield ( ca. 1850) ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Zou je voor een dergelijke vraag een nieuw topic in Vraag en Aanbod kunnen maken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now