Johan Posted March 15, 2014 Posted March 15, 2014 De afgelopen dagen heb ik me geschoren met Arko "Cool" zeep! Nee, helaas niet in de winkel te krijgen. Eric (BdF) was zo vriendelijk om me een stick te sturen, die hij weer van Puerco had gekregen. En volgens mij had Puerco Evyap een mailtje gestuurd met de vraag of ze ook andere geuren dan citrus kunnen produceren. Wat ik ga doen? Evyap een mailtje sturen met de vraag of ze deze Arko Cool scheerstick in productie kunnen nemen! De geur heet wel "Cool", maar wie iets als Proraso verwacht, zal teleursgesteld zijn. Als er al menthol in zit, dan is het heel weinig. Wat ik wel ruik is een zeepachtige geur, met een vleugje munt en lavendel. Er zit helemaal geen citruslucht in, en dat is best een bizarre sensatie wanneer je je met Arko aan het inzepen bent Over de schuimkwaliteiten kan ik kort zijn; net zo goed als de normale Arko zeep. Wat mij betreft mag deze zeep zo in het assortiment. Ander labeltje erom, en klaar!
Barbiere di Figaro Posted March 15, 2014 Posted March 15, 2014 Mooie review Johan! Ik dacht dat ook de Arko scheercreme "cool" niet erg cool was. Dat geldt zelfs voor de Arko Ice-mint, een ander variant die Puerco had gevraagd.
Recommended Posts