Jump to content

Even voorstellen

Brackpc

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben brackpc, 26 jaar oud en nog helemaal nieuw mbt het klassiek scheren.

Heb nog geen spullen (wel een boel in bestelling staan wat komende week binnen moet komen :mrgreen: )

Reden voor de overstap is voornamelijk omdat ik nu erg veel last heb van ingroeiende haartjes en irritatie met een cartridge systeem. Voornamelijk met de Fusion mesjes, maar ook (wel in mindere mate) met de hydro5 mesjes. We zullen zien of het effect heeft :)

• Het setje van Diqiu-Long met de gillete tech van zijn blog.
  • Blokje aluin van de vergulde hand
  • Proraso Pre & After Shave Balsem Crème (de groene)
  • Paar Astro SP mesjes aangezien die op waren bij Diqiu-Long
  • Paar Feather mesjes (gewoon alvast voor de heb, verwacht niet die in het begin te kunnen gebruiken zonder mn douche rood te kleuren :twisted: )
  • Edwin Jagger DE89L

Kan rustig dus aantal dingen uitwisselen en kijken welke van de 2 krabbers ik fijner vind, de andere zal dan gebruikt worden om een vriend te overtuigen om ook klassiek te scheren. :twisted:

Ohja hij heeft dat set met de vintage ball end Tech. Leuk om te horen dat zoveel mensen al vrij snel een Edwin Jagger DE89 kopen.

Welkom in iedere geval Brackpc :)

Ja maar Brackpc krijgt er dus een van mij toegestuurd, dat is wat ik bedoelde, dat zit bij dat set wat hij van mij toegestuurd krijg.

Hallo Brackpc,

welkom op dit mooie forum. Voor wat betreft de Feathers, valt reuze mee

bij normaal gebruik. Denk, als je eerst een paar andere mesjes gebruikt, je ze

gewoon kunt proberen na een paar weken. Een scherp mes is minder gevaarlijk

dan een bot mes, zei men vroeger al.

Welkom! Wat betreft de Feathers; niet te bang worden want uiteindelijk zijn dat gewoon scheermesjes als alle andere en eigenlijk ideaal in een Gillette Tech want die hebben met al hun mildheid wel een scherp mesje nodig.