Barbiere di Figaro Posted March 13, 2014 Share Posted March 13, 2014 Wie volgt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted March 13, 2014 Share Posted March 13, 2014 Niet goed zo juist voor het slapen gaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted March 13, 2014 Share Posted March 13, 2014 Hmmm, (insert stem van inmiddels vintage iglo pizza reclame) niete slegte ! Ik kom niet verder dan een vintage Italiaanse krabber, een stuk saaier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Toen de modellen nog wel vlees op de botten hadden. Goede tijd moet dat geweest zijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Inderdaad, die gratenpakhuizen van tegenwoordig kan je toch geen vrouwen meer noemen? Ik bedoel, waar moet je ze vasthouden? En hoe zorg je dat ze niet uit bed waaien als je een ruft laat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Nou dan is het in Nederland wel anders dan hier, gisteren een eindje gaan motorrijden en we hielden halt bij een tuincenter waar je ook wat kan nuttigen, het is daar enorm druk (ik schat zo'n tweeduizend parkeerplaatsen) en als je dan ziet wat daar allemaal langsloopt! Het lijken wel van die ganzen die ze dwangvoederen voor foie gras. Dik, dik, niet te geloven, maar weinig enigzins slanke vrouwen gezien. Toen ik zo'n dertig jaar terug vaker in Italie kwam voor m'n werk heb ik daar ook aardig wat dikke vrouwen heb gezien, eenmaal hun jeugdjaren voorbij gaat het snel bergafwaarts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Ik doelde wel meer op de modellen en het zogenaamde ideaalbeeld van tegenwoordig. Er zijn hier ook genoeg dikke vrouwen hoor Er mag van mij wel vlees tussen de botten en de huid zitten. Niet graatmager maar ook niet moddervet eigenlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts