Jump to content

15% korting op Merkur krabbers bij manandshaving.nl

Mesmer

Recommended Posts

Ik kreeg vandaag een mailtje van manandshaving.nl met daarin een kortingscode voor een korting van 15% op Merkur krabbers.

Wees geen dief van de eigen portemonnee. Deze hele maand 15% korting op de Merkur double edge scheermessen en scheerkwasten bij Manandshaving.nl. De couponcode voor deze actie is Merkur. Pak deze korting én profiteer nu.

Have a nice shave, have a nice day

http://www.manandshaving.nl/categorie/merken/3215/merkur.aspx?utm_source=nieuwsbrief&utm_medium=10032014&utm_campaign=banner

Lijkt mij een interessante aanbieding. Iemand een tip voor een Merkur als aanvulling op mijn EJ89l en Fatip Piccolo?

Zat ik ook naar te kijken even gebeld en gezegd dat deze tussen 4 en 8 weken weer komen, maar dat je ze deze maand al wel met de korting kan bestellen jock.

Helaas. Ik had het al besteld voordat ik dit las. Pakketje is al onderweg. Ik heb via track en trace gezien dat ik het morgen in huis heb.. Dat wordt mijn reis krabber nu. Heb al een mooie zwart leren reis etui voor een krabber van onze Barbiere de Figaro, dus daar gaat hij erin