Mesmer Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Ik kreeg vandaag een mailtje van manandshaving.nl met daarin een kortingscode voor een korting van 15% op Merkur krabbers. Wees geen dief van de eigen portemonnee. Deze hele maand 15% korting op de Merkur double edge scheermessen en scheerkwasten bij Manandshaving.nl. De couponcode voor deze actie is Merkur. Pak deze korting én profiteer nu. Have a nice shave, have a nice day http://www.manandshaving.nl/categorie/merken/3215/merkur.aspx?utm_source=nieuwsbrief&utm_medium=10032014&utm_campaign=banner Lijkt mij een interessante aanbieding. Iemand een tip voor een Merkur als aanvulling op mijn EJ89l en Fatip Piccolo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 39c Slant barberpole Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seabiscuit Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Progress. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jock Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 Heb net een Merkur Futur chrome van Scheersalon besteld. Helaas bij manandshaving alleen de mat versie in voorraad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamp Posted March 13, 2014 Share Posted March 13, 2014 Zat ik ook naar te kijken even gebeld en gezegd dat deze tussen 4 en 8 weken weer komen, maar dat je ze deze maand al wel met de korting kan bestellen jock. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jock Posted March 13, 2014 Share Posted March 13, 2014 Zat ik ook naar te kijken even gebeld en gezegd dat deze tussen 4 en 8 weken weer komen, maar dat je ze deze maand al wel met de korting kan bestellen jock. Helaas. Ik had het al besteld voordat ik dit las. Pakketje is al onderweg. Ik heb via track en trace gezien dat ik het morgen in huis heb.. Dat wordt mijn reis krabber nu. Heb al een mooie zwart leren reis etui voor een krabber van onze Barbiere de Figaro, dus daar gaat hij erin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts