maarten1986 Posted March 10, 2014 Posted March 10, 2014 Hallo scheerfanaten, Ik heb mij sinds een paar maanden verdiept in het scheren met open mes. Heb al heel wat messen bekeken op het internet. En er staan er zeker genoeg tussen maar ik vind het een beetje zonde om een mes te kopen van een 80euro om me er dan maar een paar keer mee te scheren. Gelukkig heb ik van één van de forum leden een mes mogen lenen. Hij had gezegd dat ik eerst alleen de wangen moest proberen. Dat leek mij ook wel een goed idee. Maar de eerste keer dat ik mij er mee gescoren heb ging het zo lekker dus heb het er helemaal mee gedaan, en dat ging op één sneetje na helemaal goed. Natuurlijk moest ik op de kin nog wel een keer met het gewone scheermes aan de gang. Maar verder was het superglad en ga ik er ook zeker mee door. Ik hoop dat ik hier een boel lees en leer plezier ga hebben.
marzman Posted March 10, 2014 Posted March 10, 2014 Welkom Maarten. Klinkt als een goed en slim begin zo.
cutthroat Posted March 10, 2014 Posted March 10, 2014 Van harte welkom Maarten. Zo te lezen ben je goed begonnen! Ik hoop eerdaags ook eens met het open mes te beginnen.
Snuff Posted March 10, 2014 Posted March 10, 2014 Welkom! steeds meer mensen vinden blijkbaar de weg naar het open mes.
PI56 Posted March 10, 2014 Posted March 10, 2014 Hallo Maarten, mooi dat je je hier ook meldt. Goed om te horen dat het mes goed z'n werk doet. Ik was al erg benieuwd hoe het je zou vergaan. Ik had het via via al gehoord dat je erg enthousiast was geworden Het is dus nu al duidelijk; je bent scheerverslaafd Veel plezier hier op het forum.
Mars Posted March 10, 2014 Posted March 10, 2014 Hoi Maarten, ik begrijp dat je langzaam verslingert bent geraakt aan het klassieke scheren. Geniet ervan en veel (lees)plezier hier.
Plato Posted March 12, 2014 Posted March 12, 2014 Toevallig, jouw gebruikersnaam had mij ook niet misstaan Ook welkom, al ben ik hier nieuwer dan jij.
Recommended Posts