Mesmer Posted March 9, 2014 Posted March 9, 2014 Ik zie op The BiG Shave steeds vaker zeep van RazoRock langs komen. Dus..daar word ik dan best nieuwsgierig van. Heb al gezocht en het tot nu toe alleen bij shaving.ie kunnen vinden. De Brain Freeze lijkt me een hele interessante. Zijn er al mensen die ervaring hebben met deze zeep en mij iets aan of juist af kunnen raden?
Froop Posted March 9, 2014 Posted March 9, 2014 Van wat ik weet is dat Razorock in principe, of in de meeste gevallen, gewoon TFS-zepen verkoopt. Maar daar zullen de nestors van dit forum wel iets meer over weten.
Reza Posted March 9, 2014 Posted March 9, 2014 Ik heb er ook over gelezen en ben er ook wel nieuwsgierig naar geworden. Misschien iets voor BdF!
YdieresiS Posted March 9, 2014 Posted March 9, 2014 RazoRock is qua zeep opkloppen enzo wel te vergelijken met TFS. De geuren weet ik zo niet, maar de potjes die ik heb kan ik niet vergelijken met de TFS zepen die ik heb.
Barbiere di Figaro Posted March 9, 2014 Posted March 9, 2014 Ik heb er ook over gelezen en ben er ook wel nieuwsgierig naar geworden. Misschien iets voor BdF! Sorry, maar die zullen we niet gaan voeren. Razorock is voor een (beperkt) deel door TFS geproduceerd en daar maken ze dan ook graag reclame mee. Het is echter alleen hun La Famiglia lijn en dan gaat het om de geuren zoals die 2 jaar geleden geproduceerd werden, niet de intenso-varianten en niet de recente "forte" varianten. Wij hebben daarnaast voor de Razorock XXX variant (niet TFS), die enige tijd als de Acqua di Parma kloon werd gezien, onze eigen BdF Mistero (wel TFS) laten maken, maar dan dus met iets andere ingrediënten (en geur) en hazelnoot-olie. Vandaar...
Reza Posted March 9, 2014 Posted March 9, 2014 Ik heb er ook over gelezen en ben er ook wel nieuwsgierig naar geworden. Misschien iets voor BdF! Sorry, maar die zullen we niet gaan voeren. Razorock is voor een (beperkt) deel door TFS geproduceerd en daar maken ze dan ook graag reclame mee. Het is echter alleen hun La Famiglia lijn en dan gaat het om de geuren zoals die 2 jaar geleden geproduceerd werden, niet de intenso-varianten en niet de recente "forte" varianten. Wij hebben daarnaast voor de Razorock XXX variant (niet TFS), die enige tijd als de Acqua di Parma kloon werd gezien, onze eigen BdF Mistero (wel TFS) laten maken, maar dan dus met iets andere ingrediënten (en geur) en hazelnoot-olie. Vandaar... Oké duidelijk!
Recommended Posts