onno Posted August 19, 2018 Posted August 19, 2018 efsk schreef op 18-8-2018 om 00:00: De kracht op de tuien wordt echter goed verdeeld door de verticale kabels. Heb je hier ook al verstand van Richard?
efsk Posted August 19, 2018 Posted August 19, 2018 Uiteraard niet, maar hierover heb ik me wat uit laten leggen door iemand die het wel snapt. Of dat althans zou moeten. 1
bartje-p Posted November 27, 2022 Posted November 27, 2022 Oud topic, nieuw leven inblazen! Meer specifiek: smartphone fotografie Er zitten hier ook nogal wat mensen die ware kunsstukjes opleveren met hun foto's. Nu wil ik mijn oude hobby ook weer op gaan pakken. Maar dan met name met mijn smartphone, hoewel ik ook nog een oude Nikon D70 en Panasonic compact camera heb liggen. Paar vraagjes hiervoor heb ik wel: Welk statief raden jullie aan voor gebruik met een mobiel en waarom? Joby Gorilla of toch wellicht wat anders? Hoe gaan jullie om met de opstelling. Achtergronden, verlichting, etc? Erg benieuwd naar jullie ervaringen en tips & trucs. Bedankt alvast.
Frup Posted November 29, 2022 Posted November 29, 2022 Misschien is het handig om wat meer informatie te verstrekken. Bijvoorbeeld wat voor foto's je wil gaan maken. En waarom denk je een statief, achtergrond en verlichting nodig te hebben?
bartje-p Posted November 30, 2022 Posted November 30, 2022 16 uren geleden, Frup zei: Misschien is het handig om wat meer informatie te verstrekken. Bijvoorbeeld wat voor foto's je wil gaan maken. En waarom denk je een statief, achtergrond en verlichting nodig te hebben? hahah, ja goed punt. Het gaat mij voor nu nog puur voor foto's voor SvdD / svdd . Heb ondertussen ook al via FB wat tips gekregen, en wat op youtube gekeken voor DHZ lightbox opties. Probeer er binnenkort wat tijd in te stoppen! 1
Mathieu Posted March 23, 2023 Posted March 23, 2023 Ik heb geen dure apparatuur maar vond deze fotos toch 2 weken terug goed gelukt (in onze tuin genomen): 5
Recommended Posts