Reza Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Ik lees ook wel de buitenlandse forums en die zijn nog al weg van de Gillette 7 O"clock yellow SharpEdge DE-mes. Met de reviews komt hij ook goed uit de bus en wordt vergeleken met de father mes (scherpte dan) maar je haalt er volgens de review meer scheerbeurten uit. Dat ik niet bekend ben met dit DE-mes en ook op dit forum niks over lees zou ik willen vragen of er Leden zijn die ervaringen hebben met dit mes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Ik heb er een pakje van geprobeerd maar mij kunnen ze niet bekoren. Dat zegt verder niet zoveel; de meeste mesjes van PPI (de P&G fabriek in St. Petersburg, Rusland) bevallen me van slecht tot net bruikbaar maar er zijn veel fans van. O.a. de Astra's komen daar tegenwoordig vandaan net als veel 7O'Clock types maar van die laatsten bevallen de twee uit India me een stuk beter (groene Permasharps en vooral de zwarte Super Platinums). Gewoon proberen dus! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Net als talibeard ben ik er niet weg van, voor mij zeker niet de scherpte van een Feather maar laat dit je niet tegenhouden om ze te proberen, wie weet..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Ik vind het wel een prettig mesje, maar er zijn wel betere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Ik vind ze Ok maar niet super, tamelijk scherp maar ook wat ruw op de een of andere manier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PKRussel Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Ik heb maar 1 mesje geprobeerd, maar het behoort zeer zeker tot een van de betere mesjes die ik tot nu toe geprobeerd heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kogel Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Ben er ook tevreden over Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted April 20, 2014 Share Posted April 20, 2014 Ik heb 1 mesje uitgeprobeerd met een Lord L6 krabber en vond dit een geweldig mesje want ik had hier 5 beurten uigehaald zonder irritatie. Voor sommigen niks bijzonders maar in prijs- kwaliteit verhouding vind ik ze ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts