Sebas Posted March 8, 2014 Posted March 8, 2014 Hoi allemaal, ik wil mij bij deze even voorstellen. Mijn naam is Bas, en woon in Utrecht. Ik ben 35 jaar, en heb net zoals de meeste hier als hobbie/verslaving, scheren, en wel met een open scheermes, waar ik al een leuke verzameling van heb. Ik scheer me nog maar een jaartje op deze manier, daarvoor een tijd met een krabber geschoren, en daarvoor met een gillette mach. Ik hoop veel leuke contacten hier te maken, en veel info te delen met jullie, en te leren. Groetjes
Johan Posted March 8, 2014 Posted March 8, 2014 Psssst ... Kanaleneiland, Op = Op Voordeelshop, Pitralon Classic
talibeard Posted March 8, 2014 Posted March 8, 2014 Welkom Bas en veel plezier hier op het forum! Psssst ... Kanaleneiland, Op = Op Voordeelshop, Pitralon Classic Ik hoop dat je al een budget hebt Bas want anders geven wij je geld wel uit voor je het binnen hebt! Ik kan je die Pitralon ook aanraden trouwens......
Mars Posted March 8, 2014 Posted March 8, 2014 Welkom bij je lotgenoten Bas Welkom hier! Foto's foto's foto's En inderdaad, we zien graag plaatjes van je mooie messen!
PI56 Posted March 8, 2014 Posted March 8, 2014 Welkom hier en had er al iemand gezegd dat we dol zijn op foto's?
Buffel Posted March 8, 2014 Posted March 8, 2014 Welkom op het forum! Het wordt steeds gezelliger hier
cutthroat Posted March 8, 2014 Posted March 8, 2014 En weer eentje uit "me statjie" . Van harte welkom op dit geweldige forum Sebas!
Sebas Posted March 9, 2014 Author Posted March 9, 2014 Zo he, wat een welkom Bedankt allemaal. Ja een foto van me collectie, hier komt tie Van boven naar beneden, Red imp junior by case Red imp by morris Blue wonder Dubl duck goldedge World master World master En er is nog een c-mon hf onderweg, die ligt op dit moment bij de douane te wachten. Me lievelings mes is trouwens de standaard world master
Recommended Posts