Jump to content

Mag ik me even voorstellen

James

Recommended Posts

Hallo allemaal, ik zie hier regelmatig mijn naam al voorbij komen, dus wordt het tijd mezelf maar eens voor te stellen.

Ik ben James en ik ben de eigenaar van de webshop: scherenshop.nl.

Uiteraard ben ik zelf ook een groot liefhebber van klassiek scheren, wat me overigens zeker geen allesweter maakt.

Mooi forum, vol met nuttige en zeer bruikbare tips.

Welkom. Leuke shop, misschien een speciale forumaanbieding als kennismaking ;) ?

Is goed, leuk idee!

10% korting voor leden van de Shaving Society.

Kortingscode: 80314 (datum van vandaag dus).

Geldig tot en met 31 mrt 2014.

Wel even registreren als klant en slechts éénmaal geldig.

Mag ik iedereen bedanken voor een wel zeer warm welkom in deze wereld van echte mannen ;)

Ik zal een berichtje sturen aan de mod of ik jullie op de hoogte mag houden omtrent nieuwe produkten.

Tot die tijd kun je ons, indien gewenst, volgen op facebook. Er komen regelmatig nieuwe (oude) merken bij namelijk.

Naast Cella, komt begin april Musgo Real in het assortiment en komende week (hopelijk) een hele nieuwe, namelijk Piccadilly Shaving Company!

Ik wil dit topic verder niet vervuilen, alvast excuses en het is ook zeker niet de bedoeling om Barbiere de Figaro en Shave & More tegen mij in het harnas te werken.

Ieder zijn deel en stukje tenslotte!