Jump to content

kent iemand deze krabber?

m@rtijn

Recommended Posts

Ben pas begonnen met het scheren met een krabber. Is een oude die ik ooit al eens van mijn opa had gekregen alleen nooit gebruikt en wist ook niet dat de krabbers nog werden gebruikt. Tot ik wat ging zoeken over scheren op internet en zag dat ze nog steeds door veel mensen gebruikt worden. Dus de gok gewaagd wat spulletjes besteld en begonnen. Ondertussen na een week of 2 a 3 zou ik niet meer terug willen naar het scheren met cartridge. Nu ging ik eens zoeken of ik iets over mijn krabber kon vinden maar kan van dit merk erg weinig vinden en deze krabber al helemaal niet. Kent iemand hem toenvallig? Het merk is emir. De krabber heeft aan de ene kant een dichte kam en aan de andere kant een open kam.3ewp.jpgr1k5.jpg

Ik ken het merk of de krabber niet, maar blijkbaar is dit merk afkomstig uit Solingen, Duitsland.

Een leuk, apart model om te zien. Zou je misschien ook foto's van de zij- en onderkant van de kop kunnen maken?

Ik kende deze krabber ook niet. Leuk ding met een mooie verpakking. Zuinig op zijn, ook gezien dat het emotionele waarde voor je heeft.

Een kop met een open kam en een safety bar, die ken ik eigenlijk alleen van de iKon krabbers.

Dit zal Marcel wel weten, zijn er meer merken die dat voeren of ooit geprobeerd hebben?

Leuk dat je hem hier even showt Martijn, thnx ;)

Ja, dat hebben meerdere merken al eens gedaan, maar zonder al te veel succes.

De kop van deze krabber lijkt overigens sprekend op de Mulcuto waar Ikon zijn Shavecraft 101 model op heeft gebaseerd. Mooie vangst!