LongShave Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 Op Marktplaats heb ik een reisset aangeschaft. Hierin zaten 2 kwasthouders, zeepbakje, kam, spiegel en savety razor met een "Nacet" mesje made in England erin. Is de razor te herkennen of is het 3x niks? Ik kan geen naam vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gyedema Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 Ik zou haast zeggen: een Tech. Maar kom der maar in, Marcel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 Ik dacht ook idd dat dat een tech handvat is. Tenminste, van wat ik wel eens voorbij heb zien komen op internet dan.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 Dat is in ieder geval geen Gillette, ook niet samengesteld uit Gillette onderdelen. Ik heb dergelijke krabbers vaker op marktplaats gezien maar heb geen idee wat de herkomst is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VROEM Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 M.i geen Tech, die heeft een ander geribbeld handvat. Handvat heeft op het ook veel weg van een Rocket HD, maar als er niks opstaat is dat het ook niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 Ik ken hem ook niet maar of het wel of niet iets is moet je natuurlijk zelf uitvogelen! Wie weet scheert-ie gewoon geweldig; onder 'vintage' krabbers genieten vooral Gillettes bekendheid maar dat is niet omdat ze ook perse beter scheren hoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorical Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 Waarvan is het handvat gemaakt? En als je de krabber uit elkaar haalt staat er dan niets in de onder of bovenplaat. Ik heb ook iets dergelijks handvat van aluminium met een bal aan de onderkant en aan de onderkant van de bovenplaat Germany geslagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts