Snuff Posted March 3, 2014 Posted March 3, 2014 Iemand enig idee van welke fabrikant van open scheermessen dit merk is? Ik meen een Q en het teken & te herkennen?
Marcel Posted March 3, 2014 Posted March 3, 2014 Het zegt me niks maar het zou me ook niets verbazen als dit een stansfout is.
wouzer51 Posted March 4, 2014 Posted March 4, 2014 Oh, ik zag het plaatje niet door mijn adblocker. Zouden het misschien initialen kunnen zijn? Q.P.?
Snuff Posted March 4, 2014 Author Posted March 4, 2014 Het zegt me niks maar het zou me ook niets verbazen als dit een stansfout is. ik dacht het niet, een tijdje terug ben ik er eentje tegengekomen op een scheerforum waarin de schrijver wist te vertellen wat de letters betekenen en toen had ik inderdaad iets van ja als je goed kijkt zit het er in. Het waren letters die in elkaar overvloeien bij gebrek aan betere uitleg. Helaas wegens m'n leeftijd ben ik het vergeten alsmede waar ik het heb gelezen Op SRP ook niemand blijkbaar.
steefmobiel Posted March 6, 2014 Posted March 6, 2014 ik kwam dit tegen op ebay. en het lijkt verdacht veel op dit logo. http://www.ebay.de/itm/ANTIK-RASIERMESSER-SOLINGEN-LOUPER-SOLINGEN-315-ORIGINAL-/171251982284?pt=Alte_Berufe&hash=item27df69dfcc
Recommended Posts