Jump to content

Dag allemaal

Tvdv

Recommended Posts

Dag allemaal,

Ik heb het virus ook te pakken. Na veel gezeik en gedoe met de mach 3 gilette scheermesjes en rode bulten tot aan mijn kruin op zoek gegaan naar een andere manier van scheren. Een oude scheerkwast die nog bij mijn pa thuis in de kast lag geprobeerd en wat een verschil!! Vervolgens sinds een week overgestapt op een open kan safety razor van merkur met de japanse feather mesjes (ik heb echt hele zware baardgroei) en de TOBS Jermyn st. scheercreme. HEERLIJK! Ik sta tegenwoordig gewoon 3 kwartier eerder op om me eens lekker uitgebreid te gaan scheren. Werkt therapeutisch.

Ben nu op zoek naar een goede scheerkwast (ik kan niet kiezen) en ik wil heel graag zo'n scuttle met waterreservoir. Iemand een idee waar ik deze kan krijgen?

Jullie zullen nog wel vaker van mij horen.

Groeten!

Welkom en veel lees- en scheerplezier toegewenst.

Hier is alvast een draadje over scuttles; viewtopic.php?f=16&t=1383

Kwasten zijn er in zoveel soorten, maten en prijzen dat je misschien eerst een budget zou moeten aangeven; er is een prima varkensharen kwast te krijgen bij de Trekpleister voor minder dan €4 maar je kunt er natuurlijk ook €2.000 aan uitgeven bij Plisson.

Daartussen zit nog een heel universum om uit te kiezen..... ;)

Van harte welkom op dit geweldige forum en succes met je zoektocht (en de velen die er nog gaan volgen). En wees gerust: als je door de bomen het bos niet meer ziet, helpen de heren je hier gerust aan nog wat extra bomen :mrgreen:

welkom, schwarzweisskeramik in duitsland heeft goede scuttles, er zijn nog mogelijkheden natuurlijk zoals je kan lezen in het draadje van de link hierboven.

schwarzweisskeramik probeer ik vanaf 1 maart te bereiken mail, telefoon maar geeft geen gehoor. Op zijn site staat dat je vanaf 1 maart weer kan bestellen ivm ziekte maar reageert nergens op!