Y.S. Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 (edited) Hallo allemaal, Ik vroeg me af waar ik het best mijn DE mesjes kan bestellen? Het liefst scheer ik met Feather dus een als iemand een site weet die ze goedkoop aanbiedt zou ik dat op prijs stellen. Thanks!! Edited March 1, 2014 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reza Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 EBay of Amazon hebben vaak leuke deals. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y.S. Posted March 1, 2014 Author Share Posted March 1, 2014 Thanks Reza. Heb ff gekeken op eBay en kwam op het volgende uit: http://bit.ly/1htewta Is dit te vertrouwen gezien de prijs? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Ik heb mijn Feathers hier gekocht. Snelle levering. http://m.ebay.nl/itm?itemId=281095123503 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ren0W Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Hier al meerdere malen van 'thailamps' gekocht, en ook probleemloos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Ik heb ook goede ervaringen met Connaught shaving. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VROEM Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Net binnen, dus snelle levering vanuit de USA Personna's : http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItemVersion&&item=380824535442&view=all&tid=462872333025&guest=1 Met de huidige koers kon ik er 200 bestellen binnen de grens van EUR 22,00 (belasting en inklaringsvrij) Thx Steefmobiel voor de tip. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reza Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Thanks Reza. Heb ff gekeken op eBay en kwam op het volgende uit: http://bit.ly/1htewtaIs dit te vertrouwen gezien de prijs? Ik persoonlijk zou ze bestellen waar Mesmer ze vandaan heeft. http://m.ebay.nl/itm?itemId=281095123503 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VROEM Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Mijn Feathers kocht ik (ook op aanraden van forumlid) hier: http://www.ebay.com/itm/100-X-Feather-Hi-Stainless-Double-Edge-DE-Men-Safety-Razor-Blades-5Astra-Blades-/271374796203 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vertelselaar Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Ik koop graag bij www.shaving.ie en http://www.giftsandcare.com/en/, maar ook bij Paul Kox of een leuke winkel waar ze me niet het vel over de oren trekken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Treb Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Hier al meerdere malen van 'thailamps' gekocht, en ook probleemloos. Van 'thailamps' een doos met 100 Feathers besteld eveneens probleemloos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Treb Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Ik heb ook goede ervaringen met Connaught shaving. Uitstekende service van deze webshop, al meerdere malen een bestelling geplaatst. Klein spul gaat hier gewoon goedkoop in bubbeltjes envelop i.p.v. duur in een te grote doos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edsel Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Ik heb ook goede ervaringen met Connaught shaving. Uitstekende service van deze webshop, al meerdere malen een bestelling geplaatst. Klein spul gaat hier gewoon goedkoop in bubbeltjes envelop i.p.v. duur in een te grote doos. Ik kan dit zeker bevestigen. Ik heb al twee keer een bestelling bij deze webshop gedaan, tot volle tevredenheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Posted July 6, 2014 Share Posted July 6, 2014 Op jullie aanraden nu zonet 100 feathers besteld bij Thailandlamps. Ik ben benieuwd naar de levering. Normaal bestel ik bij Bestshave: groene en blauwe astras, derby en ook de perma sharp. Eveneens goede service: levering binnen de veertien dagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Posted July 15, 2014 Share Posted July 15, 2014 En vandaag zaten ze in de brievenbus. Verpakt in een bruine, gewatteerde envelop, in prima staat. Bedankt voor de tip. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted July 15, 2014 Share Posted July 15, 2014 Da's lekker vlot! Opvallend hoe vlot post uit het verre oosten soms hier kan aankomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted July 15, 2014 Share Posted July 15, 2014 Da's lekker vlot! Opvallend hoe vlot post uit het verre oosten soms hier kan aankomen. En hoe goedkoop. Het kost minder om een pakketje van Hong Kong naar Utrecht te sturen, dan van Utrecht naar Groningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted July 15, 2014 Share Posted July 15, 2014 Er zit aan hun kant subsidie op om zakendoen met het westen te bevorderen. Daardoor kunnen ze zonder verzendkosten werken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted July 15, 2014 Share Posted July 15, 2014 Er zit aan hun kant subsidie op om zakendoen met het westen te bevorderen. Daardoor kunnen ze zonder verzendkosten werken. Dat zal een deel van het verhaal zijn. Maar vanuit de UK hier naartoe is ook vaak goedkoper dan vanuit Nederlandse webshops. Dus ik heb het idee dat PostNL de prijzen voor pakketpost ook wel behoorlijk hoog houdt, wellicht om de verliezen op de briefpost mee te compenseren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
efsk Posted July 15, 2014 Share Posted July 15, 2014 Ze hebben een aantal jaar geleden de staffel aangepast. Voorheen had je pakket tot 200gr, 200-500gr, 500gr-1kg, enzovoorts. Nu is alles tot 2kilo dezelfde prijs. Sindsdien is pakketpost in Nederland dus stervensduur, althans als je pakketjes tot een kilo wilt verzenden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbo35 Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 Hier al meerdere malen van 'thailamps' gekocht, en ook probleemloos. Van 'thailamps' een doos met 100 Feathers besteld eveneens probleemloos. ik zie nu net dat ze 10% korting hebben,, dus als je al Feathers wilde bestellen, kan je nu nog een paar dagen korting scoren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 Er zit aan hun kant subsidie op om zakendoen met het westen te bevorderen. Daardoor kunnen ze zonder verzendkosten werken. Ja, zo iets heb ik ook al is gelezen.Maar een half jaar terug heb ik is 6 pakkies DE blades gekocht via zo'n TAOBAO agent(zarmark) in China.Maar ik moest wel iets van omgerekend € 9,90 voor de kosten vanuit China naar Nederland betalen.Maar bij bv een tinydeal.com weer niet. Dus ik vraag me dan af waarom bij de een wel ? en bij de ander niet ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedmusic Posted September 3, 2014 Share Posted September 3, 2014 Mogelijk moeten Chinese bedrijfjes aan bepaalde voorwaarden voldoen om in aanmerking te komen voor die subsidie, zoals het steunen van de partij, geen contacten hebben met dissidenten, niet hebben meegedaan aan de demonstraties op het plein van de hemelse vrede enz...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert79 Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 Alweer een tijdje geleden,dat ik in dit draadje was. Een tijdje geleden zat ik in mn account te kijken naar mn order verleden bij Zarmark om is te kijken waarom het die hoge verzendprijs verklaarde. Ik had 6 pakkies blades besteld maar het was iets van 9,€ voor verzenden uit China naar Nederland omdat het pakket meer dan 300 gr geweest moest zijn geweest.Ik kreeg mn blades ook idd in een doos vol met oude kranten en piepschuim en een hoop plakband er om heen. Dus expres alles veel zwaarder gemaakt ! want die 6 pakkies blades bij elkaar wegen hooguit 40gr Zarmark had die 6 pakkies ook in een eenvoudige bubbelenveloppe kunnen doen natuurlijk. Maar mn Chinese Tech die bij Tinydeal vandaan kwam en ongeveer net zo zwaar was als die 6 pakkies blades van Zarmark, betaalde ik alleen de prijs (2,50€)voor de Tech aan Tinydeal ! Misschien is het een methode van Zarmark om op deze manier flink geld te verdienen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
timmert26 Posted October 13, 2014 Share Posted October 13, 2014 In de meeste gevallen betaald de chinese overheid de verzendkosten via china post om zo de export van goederen te bevorderen. Hierdoor betaal je zelden verzendkosten op goedkope(zie kleine) producten van Ebay, dx, aliexpress etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts