Shave and More Posted June 30, 2013 Posted June 30, 2013 Goedendag, Proficiat met dit mooie scheerforum! Een Nederlandse ontmoetingsplaats voor ervaren en beginnende natscheerders is zeer welkom. Zelf scheer ik reeds enkele jaren op de ouderwetse manier. Heb veel ervaring met diverse soorten messen en zeep. Scheren is inmiddels geen must maar een hobby Gr. Rob
Pastapipo Posted June 30, 2013 Posted June 30, 2013 Welkom! Ik denk dat iedereen dat hier heeft ja, gewoon een momentje voor jezelf in plaats van dat het maar een standaard verplichting is. Je hoort heel vaak dat mensen op zien tegen scheren en het maar doen omdat het moet. Ben blij dat ik daar verandering in gemaakt heb
Guest Posted June 30, 2013 Posted June 30, 2013 Scheren is wat mij betreft nog steeds een verplichting, want je wilt er hoe dan ook goed voor de dag komen, alleen met klassiek scheren is het nog leuk ook.
Shave and More Posted June 30, 2013 Author Posted June 30, 2013 Heb inmiddels meer potjes in mijn badkamerkastje staan dan mijn vriendin
Barbiere di Figaro Posted June 30, 2013 Posted June 30, 2013 Hallo Rob, Ja leuk he een Nederlands scheerforum! Veel plezier hier!
Frans Posted July 4, 2013 Posted July 4, 2013 Hallo Rob, Uiteraard namens Danielle en mij ook heel veel plezier op de mooie forum van eigen bodem!
Recommended Posts