Jump to content

Hallo uit Huissen!

Rajaalderi

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik ben Ron, 30 jaar oud uit Huissen.

Ik ben hier op het forum terecht gekomen omdat ik mijn interesse in scheren en bijbehorende spullen deel met een collega en hij mij wees op de 67 Gillette Slim adjustable die Niiice hier te koop heeft.

Ik ben zelf nog een beetje een groentje op scheergebied (1 safety razor, pas een drietal zepen geprobeerd, 1 kwast), maar wie weet wat dat in de toekomst gaat worden.

IMG-20130521-00127_zpsbf3b83f4.jpg

Inmiddels gebruik ik de Gillette 7 o'clock mesjes en een andere after shave van nivea

Edited by Guest

Welkom en pas op ben ook net op het forum en nu al een kastje bij moeten kopen en dat puilt nu ook al uit :shock:

Dus wees gewaarschuwd het werkt verslavend en je komt steeds meer te weet van de pro's hier op het forum en je wil steeds meer hebben :P

Hoi Ron,

Van harte welkom hier. Een tikkie advies: Run while you still can :D . Zo niet zul je binnen de kortste keren een collectie van heb ik jou daar hebben! Want als we hier één ding goed kunnen, is het wel enablen. Don't say we didn't warn you ;)

Bedankt iedereen!

Nou ja, op dit moment heb ik een vier weken oude rem op tijd en geld ;) dus vooralsnog zal het allemaal niet zo'n vaart lopen, maar ik wist goed waar ik aan begon, dus dat scheelt.

Ik ben ook erg actief op vele andere soorten fora, dus ik ken het effect maar al te goed :P