Jock Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Ik vroeg me af of er iemand in de barberstation Nijmegen is geweest. http://www.barberstation.nl/ Ik had er nooit van gehoord tot vandaag. Ik denk dat ik ze een bezoek ga brengen binnenkort voor een Italian shave. Misschien zelfs een cursus volgen daar als ik iemand anders kan vinden die ook wil. Straight razor cursus vanaf twee personen lees ik. Iemand ervaring? Gr, Jock Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seabiscuit Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Ik heb er ook van gehoord. Ik ben er zelf ook nog nooit geweest, maar ik ben wel benieuwd of ze daar ook spullen verkopen. Dat zou wel mooi zijn. Als jij daar bent, misschien even een balletje opwerpen of ze interesse hebben in ShavingSociety.nl en of ze ook scheerartikelen verkopen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jock Posted March 7, 2014 Author Share Posted March 7, 2014 Ben vd week geweest. Moest twee en half uur wachten. DDaarna een scheerbeurt gehad. Was niet om over te schrijven. Ik kreeg een enorme bloeding onder mijn neus. Was moeilijk te stelpen. Barbier zat met mijn bloed gewoon op zijn vingers. Niet dat ik wat mankeer ofzo, maar tja, geeft wel te denken. Heb wel een proraso sscheerzeep gekocht en twee Pinaud splashes. Eau de Portugal en Eau Quinne. Schade inclusief straight shave met hot towels was €103 !!! Mijn bovenlip net onder mijn neus had en heeft nog schade, ik had razor burn, en niet eens BBS. Toen ik hem vertelde dat ik zelf met een straight scheerde, zei hij dat hij "gewone" mensen dat afraadt. Dat is werk voor een pro zei hij. En vervolgens makte hij een puinhoop van mijn gezicht met een shavette en ik was niet eens glad na afloop. De sfeer daar is wel erg leuk en je krijgt koffie of een biertje terwijl je wacht en het muziek is wel leuk.. Maar het wachten duurde wel erg lang. Geen afspraak mogelijk.. Ze zien mij iig niet meer terug Link to comment Share on other sites More sharing options...
karaqz Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Ben vd week geweest. Moest twee en half uur wachten. DDaarna een scheerbeurt gehad. Was niet om over te schrijven. Ik kreeg een enorme bloeding onder mijn neus. Was moeilijk te stelpen. Barbier zat met mijn bloed gewoon op zijn vingers. Niet dat ik wat mankeer ofzo, maar tja, geeft wel te denken. Heb wel een proraso sscheerzeep gekocht en twee Pinaud splashes. Eau de Portugal en Eau Quinne. Schade inclusief straight shave met hot towels was €103 !!!Mijn bovenlip net onder mijn neus had en heeft nog schade, ik had razor burn, en niet eens BBS. Toen ik hem vertelde dat ik zelf met een straight scheerde, zei hij dat hij "gewone" mensen dat afraadt. Dat is werk voor een pro zei hij. En vervolgens makte hij een puinhoop van mijn gezicht met een shavette en ik was niet eens glad na afloop. De sfeer daar is wel erg leuk en je krijgt koffie of een biertje terwijl je wacht en het muziek is wel leuk.. Maar het wachten duurde wel erg lang. Geen afspraak mogelijk.. Ze zien mij iig niet meer terug Dat klinkt niet als een aanrader nee Je kreeg geen korting omdat ze je opgehaalt hadden? Roepen dat het werk is voor een pro. En dan een van je klanten openhalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoppel Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Ben vd week geweest. Moest twee en half uur wachten. DDaarna een scheerbeurt gehad. Was niet om over te schrijven. Ik kreeg een enorme bloeding onder mijn neus. Was moeilijk te stelpen. Barbier zat met mijn bloed gewoon op zijn vingers. Niet dat ik wat mankeer ofzo, maar tja, geeft wel te denken. Heb wel een proraso sscheerzeep gekocht en twee Pinaud splashes. Eau de Portugal en Eau Quinne. Schade inclusief straight shave met hot towels was €103 !!!Mijn bovenlip net onder mijn neus had en heeft nog schade, ik had razor burn, en niet eens BBS. Toen ik hem vertelde dat ik zelf met een straight scheerde, zei hij dat hij "gewone" mensen dat afraadt. Dat is werk voor een pro zei hij. En vervolgens makte hij een puinhoop van mijn gezicht met een shavette en ik was niet eens glad na afloop. De sfeer daar is wel erg leuk en je krijgt koffie of een biertje terwijl je wacht en het muziek is wel leuk.. Maar het wachten duurde wel erg lang. Geen afspraak mogelijk.. Ze zien mij iig niet meer terug Ik vind dat soort zaken een beetje 'gemaakt authentiek'. Op de Willemsweg in Nijmegen kun je je bij de Turkse kapper laten scheren voor 5 euro. Ben er nog niet geweest. Mijn broer al enkele keren en is er prima over te spreken. Gewoon glad, niks irritatie. By the way, je krijgt er ook nog koffie bij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seabiscuit Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Dat zijn van die toko's met van die hipster-flappies die dus gewoon een zaakje openen omdat het lekker retro is en bij hun stijltje hoort, maar er eigenlijk dus geen reet van kunnen bakken. Als ik dit soort shit zou krijgen had ik gewoon gezegd dat ik niet ga afrekenen voor zo'n waardeloze scheerbeurt die bovendien ook nog eens tot een verwonding heeft geleidt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 als je in google zoek op "Barberstation Nijmegen" dan staat dit topic op pagina 2. zal met de stijgende populariteit van dit forum nog wel op de eerste pagina verschijnen. Reclame is het dus iig niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Die hebben geen beste beurt gemaakt zo, tsss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PKRussel Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 LOL. Ze hebben hun website wel erg laten inspireren door de mannen van Schorem. Scheren door een Turk heb ik vaker gehoord. 5 Euries voor een shave kan ik wel missen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jock Posted March 10, 2014 Author Share Posted March 10, 2014 Nu een week later, heb ik nog last venonder mijn neus waar het erg diep werd gesneden. Ik moet echt uitkijken dat ik hhet niet weer openhaal als ik zelf scheer. Ik heb mezelf vandaag geschoren met een Straight Muhle in twee passes. En beter dan de barbershop Nijmegen dat deed. BBS en geen rezorburn. En dat terwijl hij mij vertelde dat niet proffesionals dat niet moesten doen. Achteraf was ik stom dat ik niets van zei. En ik voelde me een beetje overdonderd eerlijk gezegd. Na 2 en eenhalf uur wachten, en er waren weer mensen na mij aan het wachten. Ik wilde geen herrie maken. Als ik de Pinaud Clubman spashes en en Proraso opzoek op internet, zie ik dat ze wel een erg ruime marge berekenen die ik daar heb gekocht. Maakt niet uit. Zoedoende leer ik. Gr, Jock Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Misschien zelfs een cursus volgen daar als ik iemand anders kan vinden die ook wil. Straight razor cursus vanaf twee personen lees ik. De eerste (dure) les heb je daar dus al gehad Ik denk niet dat je na jouw ervaring nog iemand kan vinden die daar samen met jou nog iets over scheren met open mes wil leren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoppel Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 LOL.Ze hebben hun website wel erg laten inspireren door de mannen van Schorem. Scheren door een Turk heb ik vaker gehoord. 5 Euries voor een shave kan ik wel missen Ja da's wel te doen he? Mijn broer gaat gewoon af en toe al ie zelf geen zin heeft om te scheren. Met knippen erbij klaar voor 15 euri. En prima werk, geen gepruts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts