ocellaris Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 Net een beetje offtopic gegaan in het sport topic, vandaar dit draadje. Heb jij huisdieren? Honden katten aquaria, terraria etc, show it to us! Ik zal aftrappen met onze Pino! Pino is een groot lief krengig grijze roodstaart die als hj het er niet mee eens is dit ook laat merken Heb ook een jaar of 4 een aquarium gehad, prachtig maar tijdrovend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ram0n Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 Twee katers uit hetzelfde nest van inmiddels twee jaar oud. Ik heb altijd katten gehad en vind het geweldig eigenzinnig die beestjes kunnen zijn, bovendien zie je ook echt individuele karaktertrekken in ze. Twee foto's van de katten in dezelfde krabpaal twee jaar terug en hoe ze er momenteel uitzien (oftewel: iets te groot ervoor, maar dat kan ze weinig schelen): Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lampuhkap Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 Hierbij presenteer ik onze diertjes: Nibbit van bijna 4 en Twix van bijna 2 Beiden ruwharige teckels met stamboom, beiden halfbroertjes (allebei wel dezelfde vader maar andere moeders) en stronteigenwijs https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/537275_538025046239792_542421632_n.jpg[/img] https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/812641_500839776624986_859331095_o.jpg[/img] Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 Ik zou best willen, maar ik heb een contract getekend geen honden of katten te nemen. En andere dieren zijn het allemaal net niet Wel een week op twee hondjes gepast. Wat een zooi geeft dat, toen vond ik het opeens niet meer zo erg dat het eigenlijk niet mag hier. Ik was blij toen ze weg waren en ik alle haren weer weg had. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaggy Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 Kijk, huisdieren, helemaal goed Poesjes altijd leuk, en ruwharige zeker wel Ken er ook verschillende, lekker eigenwijs, maar o zo lief Hier een paar van mijn beestjes: Wat Boefjes Westy van m'n dochter: Quinty onze Ragdoll van 12 jaar oud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oogje Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 Hier loopt een Rottweiler rond van 13 maanden (zie andere topic ) Als die een beetje afgericht en volwassen is komt er vast wel uitbreiding, heerlijke beesten. Pittig karakter maar daar hou ik wel van Cavia's gehad, maar die zijn bij overlijden niet vervangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-ko- Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 Mooie beestjes. Ik heb zelf 6 katten. Het waren er eerst twee maar de straatkat die mijn vriendin had geadopteerd bleek zwanger te zijn en mijn vriendin kon het niet over ons hart krijgen om ze weg te doen. Dus toen ik bij haar introk waren er al 4 katten en ik had er ook nog 2 bij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 Na 15 jaar steeds katten te hebben gehad, heb ik (we) nu al jaren 1 kat, genaamd Dirk. Inmiddels ook al weer 10 jaar oud. Maar met 2 kleine meiden in huis, kan het niet echt lang meer duren voordat de wens voor konijnen/cavia's/hamsters/goudvissen etc wordt uitgesproken Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShockWave_Omega Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Wij hebben thuis 2 honden rondlopen. Cynna en Quincy. Cynna is een chocolade labrador van bijna 8 maanden. Quincy is een maltezer leeuwtje van 8 jaar. Daarbij hebben we nog een goede 10 tropische vissen in een aquarium rondzwemmen. Cynna is zo lomp als een deur maar dat valt wel te verwachten van een hond die denkt dat ze zo groot als een schoothondje is. Ze heeft haar puppy cursus gehad en is daar als beste geslaagd me een diploma en al . Cynna is mijn 2e labrador. Mijn andere lab is ongeveer 2 jaar geleden ingeslapen. Fudge was op dat moment 7 jaar oud. Quincy is al een stuk ouder dan Cynna maar dat gaat nog steeds goed samen. Quincy is gek op liggen in de zon en het spelen met dekentjes op de bank. Mijn vrouw is ook nog steeds erg blij dan Quincy er nog is zeker gezien ze soms flinke aanvallen heeft. Ze had eigenlijk verwacht dat ze niet ouder dan 7 zou gaan worden zeker omdat de maltezer leeuwtjes als ras helemaal kapot gefokt zijn. Dat en de epileptische aanvallen. Maar gelukkig is ze al op weg naar de 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oogje Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Hier loopt een Rottweiler rond van 13 maanden (zie andere topic )Als die een beetje afgericht en volwassen is komt er vast wel uitbreiding, heerlijke beesten. Pittig karakter maar daar hou ik wel van Cavia's gehad, maar die zijn bij overlijden niet vervangen. ff fotootje erbij gezocht: Link to comment Share on other sites More sharing options...
gyedema Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Mooi beestje! Zijn lekker eigenzinnig, maar ook echt lief! Hier nog een van onze pantoffel, overigens is dit "als de baas niet thuis is"... Andere pic staat al in iets van sporttopic of zo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ocellaris Posted July 1, 2013 Author Share Posted July 1, 2013 Begrijp me niet verkeerd, niks mis met Honden, als ik er de tijd voor had nam ik er zelf ook één. Maareh, zijn er nog forum genoten met iets anders dan honden en katten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ocellaris Posted July 1, 2013 Author Share Posted July 1, 2013 Trouwens die foto van Shaggy met alleen die oog....WOW! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaggy Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Thnx Nou, ik heb nog 1 vogel, en 4 konijnen, 2 ratten, 2 hamsters en wat muizen in de schuur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroniemo Posted July 9, 2013 Share Posted July 9, 2013 Bij ons thuis lopen 2 katers rond (beide gecastreerd en uit een nest van 6 van 1 augustus 200?) De ene heet Jerry en de ander Max. (helaas geen foto's van bij de hand) Dan hebben we 1,5 jaar geleden van een andere familie een Bordeaux Dog over genomen. Geboren op 4 februari 2007 en zijn naam is Jack: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaggy Posted July 9, 2013 Share Posted July 9, 2013 Wat een scheet Link to comment Share on other sites More sharing options...
gyedema Posted July 9, 2013 Share Posted July 9, 2013 Vast een hond van een ICT'er...... Hij kijkt bits, maar hij byte niet.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroniemo Posted July 9, 2013 Share Posted July 9, 2013 Wat een scheet Vast een hond van een ICT'er...... Hij kijkt bits, maar hij byte niet.... Die kun je per ongelijk schoppen omdat hij op een plek ligt waar je hem niet verwacht. Hij geeft geen ene kick. Ravotten vindt hij ook zeer leuk. Voortanden heeft hij bijna niet dus bijten gaat ook al slecht. Hij moet zijn overmacht hebben van zijn lompheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Hele leuke dieren allemaal. Hier enkele van onze lieverds (mechelaar, abbesijn, toyger, burmees) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroniemo Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 Lieve diertjes zo op het eerste gezicht. Ook leuk om te zien dat ze zo goed met elkaar kunnen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 [align=center] (De dames zijn inmiddels een jaartje ouder ... de cavia's ook )[/align] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffel Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 Hier een foto van onze kater. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShockWave_Omega Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Ik heb sinds kort ook weer een nieuw stukje hobby erbij De Trigon 190 die ik een tijdje terug heb gekocht en gedeeltelijk al heb gevuld. Is stukje work in progress nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
meemai Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Ik heb sinds kort ook weer een nieuw stukje hobby erbij De Trigon 190 die ik een tijdje terug heb gekocht en gedeeltelijk al heb gevuld. Is stukje work in progress nog Ik vervloek jou en je nageslacht! Nee grapje.... Potverdomme dankzij jou heb ik er weer zin in vissen te gaan houden, en zo'n meubel zie ik hier en daar best goedkoop staan sommige gaan voor 120 weg, zo'n compleet aquarium wat jij ook hebt. Het is wel een mooie omdat je hem qua plek mooi kan neerzetten. Het enige probleem is het schoonmaken van de bak mag ik vragen hoe jij dat doet? Ik had eens een 45 liter bak en algen waren een groot probleem. Maar ik keer wel nog eens terug naar deze hobby als ik op mezelf woon of zo. Overigens krijg ik een hond erbij, mijn buurman het baasje van de hond moet veel werken. En dus laat ik de hond wel eens uit en zo. Iemand tips trouwens? Want ik heb nog nooit een hond uitgelaten. Deze hond is wel eentje die prima luistert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nix13 Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 De tip voor het uitlaten is, koop een zuidwester Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts