LongShave Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Welke restricties zijn er bij aanschaf in een buitenlandse webshop? Zo heb ik volgens mij iets gelezen dat ze geen mesjes en aftershaves mogen verzenden (buiten het land van herkomst shop)? Klopt dat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffel Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Misschien weet de desbetreffende webshop het? Kan vast geen kwaad om het even te vragen lijkt mij. Verder heb ik er geen antwoord op.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JanWinters Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Welke restricties zijn er bij aanschaf in een buitenlandse webshop? Zo heb ik volgens mij iets gelezen dat ze geen mesjes en aftershaves mogen verzenden (buiten het land van herkomst shop)? Nee, dat klopt niet (volledig). Ik heb meerdere malen mesjes in het buitenland besteld (VS, China en Turkije). Geen centje pijn. Waar je wel rekening mee moet houden zijn invoerrechten als je het 'te bont' maakt. Google is je beste vriend, maar PostNL helpt nu ook https://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/pakket-ontvangen/buitenland/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Vanuit de UK mogen geen alcoholhoudende vloeistoffen worden verstuurd per luchtpost (de standaard methode), alhoewel sommige shops tegen een meerprijs "groundshipping" aanbieden. Mesjes zijn geen enkel probleem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted February 25, 2014 Author Share Posted February 25, 2014 Vanuit de UK mogen geen alcoholhoudende vloeistoffen worden verstuurd per luchtpost (de standaard methode), alhoewel sommige shops tegen een meerprijs "groundshipping" aanbieden. Mesjes zijn geen enkel probleem. Oke, thanx. Dan een aftershave zoeken zonder alcohol of gewoon in NL aanschaffen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikali Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Ik heb ook al Feather mesjes besteld uit Singapore (dacht ik) en die waren na 3 weken toegekomen als "computer parts" , geen invoerrechten op moeten betalen hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 In andere europese shop is dat geen issue hoor, alleen vanuit de UK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LongShave Posted February 25, 2014 Author Share Posted February 25, 2014 In andere europese shop is dat geen issue hoor, alleen vanuit de UK. Weer wat geleerd. Dan even kijken in duitsland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts