Noxa Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 (edited) Vandaag voor mijn verjaardag een heel gaaf cadeau gekregen van mijn "schoon" oma, ergo de oma van mijn vriendin. Ze gaf me het scheermes wat nog van haar vader en/of opa is geweest. Daar oma zelf al 86 is verwacht ik dat mes ook minstens 86 jaar oud is. Het is voor zover ik er wijs uit wordt een Crown & Sword liliput razor van Duits staal. Maar dan houdt mijn kennis en kunde wel op. Dus ik hoop dat er hier een paar kenners zitten die mij er meer over kunnen vertellen. Ik wil dit mes op laten knappen en slijpen om me in de toekomst een keer met dit erfstuk te kunnen slijpen. De foto's! Edited February 23, 2014 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffel Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Het lijkt dat de foto's niet werken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted February 23, 2014 Author Share Posted February 23, 2014 Het lijkt dat de foto's niet werken... Mmh, dat gekloot met die foto's ook altijd, ik ga het (proberen te) fixen. Edit:// en nu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffel Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Foto's werken Leuk mes! Het zwarte bovenin is geen ramp, bij de snede kan het soms moeilijk worden (hoeft niet per se). Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Gaaf zo'n erfstuk. Komt dus binnenkort in sotd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted February 23, 2014 Author Share Posted February 23, 2014 Eerst Shaggy of een van de andere handigen hier vragen of ze het mes op willen knappen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaggy Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Mooi mes wat imo nog wel scheerbaar kan worden. En die Shaggy... Niet te vertrouwen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Vandaag voor mijn verjaardag . . . . .Ik wil dit mes op laten knappen en slijpen om me in de toekomst een keer met dit erfstuk te kunnen slijpen. g] Gaat dat slijpen zich over het gehele gelaat uitstrekken? Zo ja dan wil ik na afloop van de oefening wel een paar plaatjes zien van die SOTD! J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted February 25, 2014 Author Share Posted February 25, 2014 Vandaag voor mijn verjaardag . . . . .Ik wil dit mes op laten knappen en slijpen om me in de toekomst een keer met dit erfstuk te kunnen slijpen. g] Gaat dat slijpen zich over het gehele gelaat uitstrekken? Zo ja dan wil ik na afloop van de oefening wel een paar plaatjes zien van die SOTD! J Hahaha auto correct of 1 hand typen, ik had mijn kleine vast met mij ander hand toen ik dat schreef. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmoree Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Beetje off topic maar wat krijgen we te lezen als je met je andere hand jouw grote vasthoudt? J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts