talibeard Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Ik was toevallig, nou ja niet toevallig maar wel voor iets héél anders, in Amersfoort gisteren en had via www al even gekeken of ik iets zinnigs kon doen tijdens de lange lunchpauze. Het adres van Alivio gevonden en via de website was al te zien dat er toch wel één en ander aan scheergerelateerde zaken te krijgen was. Geen grote verzameling maar wel een interessante en zeker de moeite waard als je toch in de buurt bent; Omega en Hans Baier borstels, een ruim Proraso assortiment en ook van alles van TOBS, Mühle krabbers en de nodige kommen (waaronder een leuke van Lindner die je zelden tegenkomt; ik heb er ooit ééntje in Maastricht opgeduikeld). Plus nog van alles op de plank. Het is eigenlijk een kapper met een uitgebreide verzameling aan kappersbenodigdheden maar de scheerhoek is blijkbaar groeiende en ik zou willen dat er zo'n zaakje bij mij in de buurt zat! Ze zitten aan de Zuidsingel 63 in Amersfoort en als je er toch bent; even gaan kijken! Ik kon het ook niet laten en heb mijn kwastenverzamelingetje uitgebreid met een silvertip van Hans Baier, eigenlijk niet mijn favoriete dassensoort maar ik kon hem toch niet laten liggen..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoppel Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Haha, je was ws bijna door je kwasten heen he? Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted February 23, 2014 Author Share Posted February 23, 2014 Ik was er nog niet echt doorheen nee! Maar ik ben dank zij Jan Zoethout op weg naar een nieuw aantal; ik was bang dat ik bij de 32 moest stoppen (en daar zit ik akelig dicht in de buurt) omdat ik 366 (voorlopig toch) echt belachelijk vind. Maar Jan heeft me het licht laten zien; 53 is ook een logische hoeveelheid!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JanWinters Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Dank je wel voor de tip. Laat Amersfoort nu heeeeeeel dicht bij mij in de buurt zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Ik ben er vorig jaar ook eens binnen gewandeld, best geinig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PI56 Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Mijn dochter woonde daar om de hoek toen ik nog niet zo uitgebreid in scheerspullen geinteresseerd was. Ik ben er waarschijnlijk wel eens langs gelopen. Nu woont ze een stukje verderop, maar de loopafstand is niet onoverbrugbaar. Moet ik er toch maar eens naar toe als ik met m'n kleinzoon ga wandelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henkiepenkie Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Ojee. De verleiding weer en ik zou er op de fiets naartoe kunnen gaan. Gelukkig heb ik morgen een afspraak met mijn scheer en zeep therapeut voor de eerste behandeling tegen deze scheerobsessie Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted February 24, 2014 Author Share Posted February 24, 2014 Ojee. De verleiding weer en ik zou er op de fiets naartoe kunnen gaan.Gelukkig heb ik morgen een afspraak met mijn scheer en zeep therapeut voor de eerste behandeling tegen deze scheerobsessie Ach weet je, dat duurt wel even voor zo'n behandeling aanslaat. Waarschijnlijk is de behandeling nog duurder dan de obsessie uit laten woeden want meestal zwakt die na verloop van tijd wel af. En hou je er nog een leuke verzameling aan over ook! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henkiepenkie Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Ja. Dat dan weer wel en ik neem je raad aan en heb de afspraak afgebeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted February 24, 2014 Author Share Posted February 24, 2014 Héél verstandig! Hou je geld over voor wat zeepjes en een kwastje en zo.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts