Dali Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 Begonnen met DE scheren toen ik jaren terug bij een rommelschuur een Vintage Gillette Tch kocht. Omdat ik wist dat het Kruidvat DE mesjes verkocht die mesjes gekocht en krabber voor de lol geprobeerd. Nooit meer vanaf gestapt. Jarenlang dus Gillette Super Silver gekocht. Op een gegeven moment zaten ze niet meer in plastic case maar in een kartonnen doosje. Dat was irritatie 1. Irritatie 2 was dat ze uit de schappen verdwenen bij het Kruidvat. Ik had gelukkig nog voorraadje. Toen begon mn kapper met scheerspullen en DE mesjes. Die Super Silver was troep volgens hem. Ik kreeg Derby's mee (en dacht: gered, er bestaan dus nog DE mesjes). Maarrrr ik vond de Gillette mesjes beter. Later was mn kapper het met me eens ("die Gillette mesjes zijn eigenlijk best goed"). Gillette Super Silver gaat circa 12x bij me mee en neemt pas aan het einde langzaam af in comfort. Alleen de Personna mesjes zijn wat mij betreft gelijk. En toen zag ik ook het verschil in prijs. Wat zijn die Gillettes SCHREEUWEND duur!!! Ik ga ze niet meer kopen (als ze nog bestaan). Uit protest. Ik kwam elders op het forum een gesloten draadje over dit mesje tegen. Blijkbaar ben ik de enige die dit mesje waardeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 Ze zijn idd belachelijk duur. Vooral om het prijsverschil met de cartridges klein te houden denk ik. Ik vind ze overigens verschrikkelijk maar je ziet wel; de één zijn scheerhemel is de ander zijn hel als het over mesjes gaat.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Icehouse Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 Heb je het dan over die blauwe of rode? Ik heb de rode variant in de voorraad en die zijn idd erg duur vergeleken met andere merken. Ze zijn wel scherp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts