Jump to content

Recommended Posts

Posted

Voor de moment heb ik een goedkope borstel van de winkel: 8717333600273.jpg

Maar ik hoop iets van Kent te kopen:

18572_l.jpg

Wat voor kom of borstel gebruik jij om je haren in het gelid te krijgen??

Posted

Sorry geen haar dus ook geen borstel :-)

De onderste foto is toch niet echt een haarborstel? lijkt me meer iets voor in bad?

Posted
Sorry geen haar dus ook geen borstel :-)

De onderste foto is toch niet echt een haarborstel? lijkt me meer iets voor in bad?

Leek mij eerst ook maar na wat onderzoek is het wel degelijk voor haar.

Dries

Posted

Gebruik zelf al jaren met veel tevredenheid verschillende borstels en kammen van Kent & Sons, waaronder ook een ovale militaire borstel.

De kwaliteit is top en de service eveneens. Ik zou wel even aanraden om contact op te nemen met Kent, want niet iedere borstel past bij elk soort haar.

Posted

Had ik al bekeken :D

Ik heb dun haar en hier is een deel van hun advies: "and remember general brushing for continued health and shine with a soft to medium strength bristle brush, with a rubber cushion for comfort. "

:-)

Dries

Posted

Serieus, een topic over haarborstels?!

We lijken wel een stel wijven hier!

Ik gebruik zelf al 15 jaar geen kam of borstel meer. Ik breng het met m'n vingers in model :)

Posted
Serieus, een topic over haarborstels?!

We lijken wel een stel wijven hier!

Ik gebruik zelf al 15 jaar geen kam of borstel meer. Ik breng het met m'n vingers in model :)

Zeggen de mannen die meer dan 20 scheerkwasten hebben...

:mrgreen:

Posted

En cremepjes en zeepjes. Mijn haar doe ik ook gewoon met mijn vingers in model trouwens. Met een kam of borstel wordt het te plat.

Posted

Tegenwoordig gemilimeterd, maar vroegâh gebruikte ik gewoon mn vingers en soms een goedkope kam. Niks bijzonders dus.

Posted

Tot en met pubertijd gebruikte ik borstels, tegenwoordig is m'n haar gemillimeterd tot hooguit een centimeter of 4. Daar heb ik geen borstel bij nodig.

Posted

Mijn haar doe ik al zo'n 25 jaar met een speciale dubbele kam met 5 tanden elk...... :roll:

Ik gebruik wel een kammetje voor mijn baard trouwens maar ik heb hoognodig een nieuwe nodig

Posted
Gebruik zelf al jaren met veel tevredenheid verschillende borstels en kammen van Kent & Sons, waaronder ook een ovale militaire borstel.

De kwaliteit is top en de service eveneens. Ik zou wel even aanraden om contact op te nemen met Kent, want niet iedere borstel past bij elk soort haar.

De Kent borstels zijn inderdaad erg prettig, gebruik ze sinds kort ook. Zo veel beter dan een goedkope plastic kam.

Posted

Vroeger met de vingers, maar daar red ik het niet meer mee, gezien de hoeveelheid haar. Een military oval derhalve, met haar van borstelzwijn.

• 3 weeks later...
Posted

Ik heb wel haar ( ja nu wel aan het uitdunnen helaas) maar ik kam of borstel het nooit. Ik was mijn haar dagelijks met Guhl Man. Daarna doe ik in mijn nog natte haar een beetje Eau de Quinne. Vervolgens gewoon met de vingers een beetje in model brengen en op laten drogen vanzelf.

Heb af en toe me een of ander product aan laten smeren door een mooie kapster waar ik geen nee tegen kon zeggen :P , maar daarna spijt gehad. Ik wil als ik mijn handen in mijn haar doe, gewoon natuurlijk haar voelen en geen vet of olie

• 3 months later...
Posted

Ik had een goede Kent kam. Die heb ik helaas in een hotelkamer laten liggen, een poosje geleden :(

Posted

Kent kammen schijnen idd goede dingen te zijn. Moet ik ook nog eens achteraan....nu een setje dunne flubberdingen van de ETOS ofzo...echt niet fijn :P