Jump to content

Welke kam of Borstel

Dries

Recommended Posts

Sorry geen haar dus ook geen borstel :-)

De onderste foto is toch niet echt een haarborstel? lijkt me meer iets voor in bad?

Leek mij eerst ook maar na wat onderzoek is het wel degelijk voor haar.

Dries

Gebruik zelf al jaren met veel tevredenheid verschillende borstels en kammen van Kent & Sons, waaronder ook een ovale militaire borstel.

De kwaliteit is top en de service eveneens. Ik zou wel even aanraden om contact op te nemen met Kent, want niet iedere borstel past bij elk soort haar.

Had ik al bekeken :D

Ik heb dun haar en hier is een deel van hun advies: "and remember general brushing for continued health and shine with a soft to medium strength bristle brush, with a rubber cushion for comfort. "

:-)

Dries

Gebruik zelf al jaren met veel tevredenheid verschillende borstels en kammen van Kent & Sons, waaronder ook een ovale militaire borstel.

De kwaliteit is top en de service eveneens. Ik zou wel even aanraden om contact op te nemen met Kent, want niet iedere borstel past bij elk soort haar.

De Kent borstels zijn inderdaad erg prettig, gebruik ze sinds kort ook. Zo veel beter dan een goedkope plastic kam.

Heb ik inderdaad al eens wat blikjes Pomade en een fles Osage Rub gekocht.

Ze hebben zelfs een borstel voor je borstel :P

http://www.pomade-shop.eu/epages/61591627.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/61591627/Products/92003

• 3 weeks later...

Ik heb wel haar ( ja nu wel aan het uitdunnen helaas) maar ik kam of borstel het nooit. Ik was mijn haar dagelijks met Guhl Man. Daarna doe ik in mijn nog natte haar een beetje Eau de Quinne. Vervolgens gewoon met de vingers een beetje in model brengen en op laten drogen vanzelf.

Heb af en toe me een of ander product aan laten smeren door een mooie kapster waar ik geen nee tegen kon zeggen :P , maar daarna spijt gehad. Ik wil als ik mijn handen in mijn haar doe, gewoon natuurlijk haar voelen en geen vet of olie