Jump to content

Shave Of The Day: Lampuhkap @ 30-6-'13

Lampuhkap

Recommended Posts

centerhttp://i.imgur.com/MijWVtB.jpg[/img]

Setup van vandaag:

Gilette Black Handle Super Adjustable met Personna Platinum (vers) op standje 8

Simpson Barkeley

Limited Edition TFS Oli Essenziali

Old Spice Original aftershave

Hier heb ik erg naar uit gekeken, de limited edition zepen van TFS!

Ik heb ze alle 3 in huis dus ik zal ze ook de aankomende tijd alle 3 even een kleine review geven.

Wat me erg opvalt aan de zepen is hoe zacht dat ze zijn :) Gisteren alleen even zacht met mn vinger op de zeep gedrukt en dat was echt heel zacht :D

En dat merk je ook meteen met latheren, de kwast neemt echt supersnel de zeep op! Een paar keer kloppen en je hebt lekker dik en romig schuim.

Geur is heel heel heel subtiel. Ruikt het bijna niet, maar er zit een zoetige ondertoon aan.

De zeep zelf voelt heel zacht aan op de huid, behoorlijk slick ook.

Als je aan het scheren bent dan voel je ook wel hoe verzorgend de zeep is, laat een lekker gevoel achter. Niet dat stroeve wat je met veel zepen wel eens hebt, maar echt lekker zacht :D

Heb me met 2 passes goed en lekker geschoren. Alleen het puntje van mn adamsappel en net onder mn onderlip een stipje meegepakt wat open ging. Maar niets wat de aluin niet kan fixen natuurlijk.

Aluin sloeg overigens nergens anders aan dan alleen op die plekken :)

Scheert met die SA erg lekker, ook op deze hoge standen. Vind het met de Personna die er nu in zit erg comfortabel. De balans is gewoon spot-on! Mooie combinatie van scherp en smooth :)

De aftershave, lekker ouderwets: Old Spice Original :)

Even prikken en daarna word het een lekkere warme gloed met een fris luchtje eraan :)

Goed begin van de zondagmorgen toch. heren? :D