Jump to content

Hallo uit Antwerpen...

Dries

Recommended Posts

Dag iedereen,

Ik stel me even voor: Ik ben 23 en woon al heel m'n leven in Antwerpen.

Ik scheer me al sinds m'n 14. In die tijd gebruikte ik een varkens-scheerkwast en een blok Old spice zeep van m'n vader. Hij was toen al overgeschakeld op een elektrisch apparaat. Het scheermes was toen nog erg basic: Goedkope Bic wegwerp mesjes.

Na een paar jaar kreeg ik van de buurvrouw een Double-Edge van Gilette. Deze heb ik een erg lange tijd gebruikt.

4 à 5 jaar geleden vond ik eindelijk de tijd en moed om een Straight razor (goedkope Dovo) te kopen een aan avondcursus te volgen.

Sindsdien heb nooit terug gekeken naar de tijd van toen. Een week geleden ben ik eindelijk mijn plaatselijke speciaalzaak binnen gelopen en heb een mooie Hans Baier Silvertip. Een prachtig Borsteltje voor een prachtige prijs.

Wat je voor de rest over mij moet weten:

Ik ben Fotograag van opleiding.

Ik heb 2 Oude Typemachines.

Ik bezit een platendraaier en een kleine selectie platen.

Koffie en thee wordt regelmatig door mij genuttigd.

Ik kook en eet graag.

ik ben erg Geïnteresseerd in het maken van dingen. (ik hoop dus een aantal kwast handvaten te leren maken in de toekomst.)

Ik hoop hier veel te leren,

Dries.

Edited by Guest

Welkom Dries, mede-Antwerpenaar !

Die lokale zaak is fantastisch, daar kan ik ook veeeeel geld spenderen :) EN die Hans Baier is super !

Al moet ik zeggen dat ik van een mede forumlid een Kent heb overgenomen en vind die toch net iets beter, is wel groter dus daar kan het ook mee te maken hebben ;-)

Veel plezier hier !

Welkom Dries, mede-Antwerpenaar !

Die lokale zaak is fantastisch, daar kan ik ook veeeeel geld spenderen :) EN die Hans Baier is super !

Al moet ik zeggen dat ik van een mede forumlid een Kent heb overgenomen en vind die toch net iets beter, is wel groter dus daar kan het ook mee te maken hebben ;-)

Veel plezier hier !

Als ik het geld zou hebben zou mijn badkamer te klein zijn. Vol met messen, kommen, Kwasten en zepen.

Welkom Dries. Leuk dat je meerdere vintage hobbys hebt. Ik heb nog leren typen op een typemachine, gebruik je die ook nog echt of is dat puur voor het verzamelen?

Wanneer het weer er goed voor is en ik in de mood ben vult mijn appartementje zich met het geluid van getokkel en getik. (Soms gebruik ik het dus :) )

Dries

Hallo Dries,

leuk om nog een Antwerpenaar op het forum te vinden. Ik woon zelf in Schoten, maar kom geregeld naar 't stad!

Uit de lokale scheerwinkel heb ik ondertussen ook wel wat spul gekocht en gekregen.

Welkom op het forum!