Dali Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 (edited) Ik kan geen topic openen of Klar Kabinett wordt genoemd. Wat maakt deze zeep zo bijzonder? Hoe werkt de zeep, waar haal ik het etc? Het was halverwege 2013 niet meer verkrijgbaar en inmiddels weer wel? Edited February 18, 2014 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 (edited) Hier nog iemand die erg nieuwsgierig is. Ik heb al een paar sites waar het verkocht wordt bij mijn favorieten gezet. Deze oa. http://haarshop24.nl/Cosmetisch/Toebehoren/Rasierer-Zubehoer/Dusy-professional-Kabinett-Rasierseife::1411.html Edit: Linkje klikbaar gemaakt Edited February 18, 2014 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Bij die haarshop is het echt belachelijk goedkoop! Een tientje onder de gemiddelde prijs zo'n beetje.... De geur is heerlijk en het schuim wat je ermee maakt is gewoon fantastisch. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowmiss Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Er is bijna een kilo van dat spul onderweg naar mij. Als het is aangekomen kan ik er meer over gaan vertellen. Misschien dat Snuff nu al iets kan melden (aangezien het uit zijn voorraad komt). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dali Posted February 18, 2014 Author Share Posted February 18, 2014 Hier nog een aardig link http://www.fendrihan.com/klars-kabinett-rose-shaving-soap-bars-p-1774.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffel Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Ik herinner mij net dat ik ook nog een stukje heb liggen.... Toch maar eens gaan proberen dan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Francois Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Dat spul wordt niet meer gemaakt, dus als je het nog wilt hebben moet je snel zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Er is bijna een kilo van dat spul onderweg naar mij. Als het is aangekomen kan ik er meer over gaan vertellen. Misschien dat Snuff nu al iets kan melden (aangezien het uit zijn voorraad komt). Ik heb een grote voorraad van het spul vandaar dat ik een gedeelte wegdeed, fantastische zeep moet ik zeggen en ik ben heel kieskeurig. Lekkere rozengeur Helaas is het pakket nu al zes dagen onderweg naar jouw en nog niet aangekomen. Zelfs de tracking geeft nul op het request, maar dat is vaker het geval bij pakjes met TNT naar nederland, dan verschijnt de tracking op het moment dat het afgeleverd is. Toch is het niet leuk zo. Hoop dat het vandaag of morgen aankomt anders ga ik er achter aan (week is minimum voor je kan informeren in de winkel). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Is die zeep hetzelfde als de rasierseife van Klar in blik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bronda Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 (edited) Durf ik je niet te zeggen Mesmer, maar ik ben ook in het bezit van deze geweldige scheerzeep. Heerlijk naar roos ruikende geur maar wel subtiel dus zeker niet te zwaar. Geweldige scheerkwaliteit en voor 100% vergelijkbaar met de TFS dus gewoon absoluut een top zeep! Ik heb zelf 2 x 250 gram , deze bij Bdf besteld een tijdje geleden. Een harde zeep die ik lekker met de rasp fijn heb gekregen, flink aanstampen en het past precies in 3 Gruthal blikjes van de Ikea. Ik denk dat de Klar in blik die jij bedoelt gewoon een andere geur is maar dezelfde scheerkwaliteiten heeft als deze standaard rozengeur zeep. Maar een aanrader is deze zeep zeker. Binnenkort richting Duitsland voor een shortbreak en ga daar lekker neuzen en als ik het vindt sleep ik de hele zooi mee de winkel uit, ligt natuurlijk even aan de prijs. Maar in Germany is het opzeker goedkoper, geldt ook voor gezichtsverzorging. Tussen de 50 en 70 % goedkoper zijn normale praktijken daar in Duitsland. Aantrekkelijk dus! Edited February 18, 2014 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reza Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Hier nog iemand die erg nieuwsgierig is. Ik heb al een paar sites waar het verkocht wordt bij mijn favorieten gezet. Deze oa. http://haarshop24.nl/Cosmetisch/Toebehoren/Rasierer-Zubehoer/Dusy-professional-Kabinett-Rasierseife::1411.html Edit: Linkje klikbaar gemaakt Hoi Mesmer probeer te bestellen bij jouw link maar dat lukt niet als ik afreken krijg ik een fout melding en bij zoek optie geeft hij ook het product niet gevonden. Denk dat ze het niet meer verkopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesmer Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Ik krijg wel ergens een fout maar die kon ik negeren. Alle stappen werkten vervolgens totdat ik met paypal wilde betalen. Toen kreeg ik ook een error waar ik niet meer uit kom. Ziet er uit als een error door ontbrekende bestanden. De error spreekt ook van niet kunnen mailen door een code fout. Ik kon dus wel bestellen alleen betalen niet. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Totaalprijs kwam op 12.64. Misschien hebben ze een storing ergens. Na mijn werk nog maar eens kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reza Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Ik krijg wel ergens een fout maar die kon ik negeren. Alle stappen werkten vervolgens totdat ik met paypal wilde betalen. Toen kreeg ik ook een error waar ik niet meer uit kom. Ziet er uit als een error door ontbrekende bestanden. De error spreekt ook van niet kunnen mailen door een code fout. Ik kon dus wel bestellen alleen betalen niet. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Totaalprijs kwam op 12.64. Misschien hebben ze een storing ergens. Na mijn werk nog maar eens kijken. Klopt had precies het zelfde maar als je bij product zoeken Klar Kabinett invoerd geeft hij ook aan niet gevonden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PKRussel Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Hier nog iemand die erg nieuwsgierig is. Ik heb al een paar sites waar het verkocht wordt bij mijn favorieten gezet. Deze oa. http://haarshop24.nl/Cosmetisch/Toebehoren/Rasierer-Zubehoer/Dusy-professional-Kabinett-Rasierseife::1411.html Edit: Linkje klikbaar gemaakt Hoi Mesmer probeer te bestellen bij jouw link maar dat lukt niet als ik afreken krijg ik een fout melding en bij zoek optie geeft hij ook het product niet gevonden. Denk dat ze het niet meer verkopen. Je moet zoeken op Kabinett. Bestellen heb ik niet getest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 De Klar Kabinett is één van mijn all-time favorieten. Als er één zeep is die bewijst dat een makkelijke romige zeep geen tallowate behoeft is het de Kabinett wel. Perfecte mix van bescherming en glij-eigenschappen en, iig voor mij, erg huidvriendelijk. De rozengeur recht uit de verpakking is behoorlijk sterk maar eenmaal opgeschuimd alleen nog subtiel aanwezig. Voor wie zich door roosjes bezwaard voelt; dit is beslist een mannelijke geur alleen is het tegenwoordig niet meer zo 'in' om als man met roos aan de gang te gaan. Ik was ook sceptisch, tot ik hem geroken had. Zuinig in gebruik; ik heb nog geen harde verbruikscijfers maar ik denk dat die 500g Kabinett langer meegaat dan 1kg Cella. Als je hem nog onder de €6 kunt scoren een lachertje (maar is die pagina niet gewoon oud en zijn ze vergeten om hem weg te halen?) maar voor de ca €19 bij BdF nog steeds erg goedkoop voor wat je krijgt vergeleken met andere top-producten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorical Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 In op een Duitse site https://www.haarmarkt-online.de/account.phpnog te koop voor 8.35 plus 7,90 verzendkosten. Een kilo dus ook voor 24,60 Euro. ook per paypal te betalen. Maar dan opletten dat je teruggaat naar de site nadat je betaald hebt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffel Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Vanavond toch maar even de zeep geprobeerd, alles wat Snuff al gezegd heeft is waar Prettige geur en prima eigenschappen! Blij dat ik een stukje heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 En bedankt ! Heb ik net een collectie TOBS crèmes gekocht met daarbij de rose, en die vind ik al lekker. Komen jullie ineens hiermee.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffel Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Tja, ik heb direct een bestelling gedaan bij BDF Zegt genoeg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harkos Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Net een kilo Klar gekocht. Jullie zijn ook geen echte "AA" vrienden hoor! Gelukkig kan ik het in Duitsland laten afleveren, gunstig gezien de verzendkosten en komt het dan vanzelf de grens over en bij mij terecht. Ben benieuwd of het mij zo kan bekoren als gepromoot. Zo niet gooi ik het hier met dikke winst op de markt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffel Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Aanstekelijk werk dat hier inderdaad... Ik heb genoeg zeep, nee ik hoef geen 4 borstels.... 18 messen is echt genoeg.!................ En wat gebeurt er dan........ Juist, je leest hier over van alles wat mooi en fijn is. Voordat je het weet heb je op "bestellen" gedrukt Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Klinkt zó bekend . Net bezig en nu al 13 zepen en crèmes . Toch maar kijken of mijn vrouw me deze cadeau wil doen. Ik heb nog wat tegoed van onze trouwdag.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoppel Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Jeuh, dat spul is echt goedkoop he? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 De "Enabling Society" op zijn best Link to comment Share on other sites More sharing options...
cutthroat Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 In op een Duitse site https://www.haarmarkt-online.de/account.phpnog te koop voor 8.35 plus 7,90 verzendkosten. Een kilo dus ook voor 24,60 Euro. ook per paypal te betalen. Maar dan opletten dat je teruggaat naar de site nadat je betaald hebt. De haarshop24.nl site werkt inderdaad niet, en op bovenstaande site is het niet te vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts